Fortrydelses-piller

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.748 visninger
23 svar
0 synes godt om
31. januar 2011

Anonym trådstarter

Hvordan er det lige med dem? Jeg tog en for 14 dage siden og mindre end en uge efter begyndte jeg at bløde. Betragtede det som alm. mens, men nu bliver jeg sku i tvivl/ forvirret! Sagen er den at jeg har det rigtig underligt! Jeg har halsbrand, hvilket jeg aldrig har haft udenfor graviditet. Jeg skal tisse konstant. Jeg har fuldstændig mistet appetiten. Og min mens (eller mangel på samme) var meget mild! Egentlig kunne jeg sagtens have klaret 24 timer med samme bind. Men jeg tænker.... Jeg har jo blødt? Nogle der har oplevet noget lignende? Og kan jeg i virkeligheden godt være gravid?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. januar 2011

Frøken J.

Ved mig fik jeg mens ca. en uge efter, og så var alt tilbage til normalen, så har ikke lige prøvet det.. Men har du overvejet at tage en graviditetstest?

Anmeld

31. januar 2011

SD21

Hmm. Jeg blødte også. Men det var ligesom en alm. mens. Men man siger jo at man godt kan blive gravid, selvom man har taget en fortr. pille - men chancen skulle være rimeligt lille ! - Men tag da en test !

Anmeld

31. januar 2011

Anonym trådstarter

Secrets skriver:

Ved mig fik jeg mens ca. en uge efter, og så var alt tilbage til normalen, så har ikke lige prøvet det.. Men har du overvejet at tage en graviditetstest?

Ja, det har jeg! Men er skide bange for resultatet. Helvede bryder løs, hvis den nu skulle være positiv!

Anmeld

31. januar 2011

132319

Jeg kender desværre to der har taget fortrydelsespiller og alligevel har været gravide  -Så hvis jeg var dig, ville jeg tage en test.

Anmeld

31. januar 2011

Anonym trådstarter

SD21 skriver:

Hmm. Jeg blødte også. Men det var ligesom en alm. mens. Men man siger jo at man godt kan blive gravid, selvom man har taget en fortr. pille - men chancen skulle være rimeligt lille ! - Men tag da en test !

Hvis jeg fortæller at mit barn er lavet på p-piller, tror du så chancen er større? De blev taget korrekt hver dag!

Anmeld

31. januar 2011

Frøken J.

Anonym skriver:

Ja, det har jeg! Men er skide bange for resultatet. Helvede bryder løs, hvis den nu skulle være positiv!

Jamen den bliver jo ikke mindre positiv af, at du venter!

Anmeld

31. januar 2011

twinboys

Anonym skriver:

Hvordan er det lige med dem? Jeg tog en for 14 dage siden og mindre end en uge efter begyndte jeg at bløde. Betragtede det som alm. mens, men nu bliver jeg sku i tvivl/ forvirret! Sagen er den at jeg har det rigtig underligt! Jeg har halsbrand, hvilket jeg aldrig har haft udenfor graviditet. Jeg skal tisse konstant. Jeg har fuldstændig mistet appetiten. Og min mens (eller mangel på samme) var meget mild! Egentlig kunne jeg sagtens have klaret 24 timer med samme bind. Men jeg tænker.... Jeg har jo blødt? Nogle der har oplevet noget lignende? Og kan jeg i virkeligheden godt være gravid?

Kort og godt var jeg dig ville jeg tage en test..

Anmeld

31. januar 2011

Anonym trådstarter

Secrets skriver:

Jamen den bliver jo ikke mindre positiv af, at du venter!

Nej, det har du ret i! Bor heldigvis ret tæt på Netto, så jeg smutter en pakke med hjem i morgen når jeg har handlet!

Anmeld

31. januar 2011

SD21

Anonym skriver:

Hvis jeg fortæller at mit barn er lavet på p-piller, tror du så chancen er større? De blev taget korrekt hver dag!

Puha, det er svært at sige, men jeg mener at der er noget med at hvis fortrydelses pillen bliver taget for sent eller sådan, så er det ikke sikkert det har "fjernet" det. Jeg har ikke så meget forstand på det, men jeg ville nu alligevel tage en test !

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.