Ja, det er lige hvad vi gør!! 
Vi har kigget på lejlighed idag. Eller jeg og min far har, bjørnen var på arbejde. Og den var bare lige til OS! (Altså mig og bjørnen. Farmand bliver boende hos sig selv
)
Det er en treværelses, med et fint stort soveværelse, et fint børneværelse, et godt køkken med spiseplads, en fin stor stue, en stor altan og et godt rummeligt badeværelse, med genial plads til pusleplads. Det er ideelt til os, og jeg glæder mig sådan allerede. Mavefornnemelsen er bare helt helt rigtig!!
Bjørnen og jeg skal til MD-scanning med krølfisen i morgen
og bagefter skal jeg ringe til varmemesteren, så åbner han, så vi kan gå ind og kigge og måle op. Bjørnen lagde beslutningen helt i min turban, og stolede blindt på at jeg kunne vurdere, om det var noget for os. Men nu er han også nysgerrig 
Vi overtager allerede om 14 dage, men den nuværende lejlighed er først opsagt pr. 31.april, så vi har god tid til at flytte. Vi har planer om at være ude herfra 1. marts, så vi måske kan "spare" en måneds leje! Og som bjørnen siger så smukt "så er du heller ikke SÅ tyk endnu, så kan du måske hjælpe med at bære små ting
)
Jeg er GLAD! 
bare alletiders... så nu skal der pakkes.... ih det bliver spændende!