Vi flytter :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

827 visninger
17 svar
0 synes godt om
31. januar 2011

otlitrom

Ja, det er lige hvad vi gør!!

Vi har kigget på lejlighed idag. Eller jeg og min far har, bjørnen var på arbejde. Og den var bare lige til OS! (Altså mig og bjørnen. Farmand bliver boende hos sig selv )

Det er en treværelses, med et fint stort soveværelse, et fint børneværelse, et godt køkken med spiseplads, en fin stor stue, en stor altan og et godt rummeligt badeværelse, med genial plads til pusleplads. Det er ideelt til os, og jeg glæder mig sådan allerede. Mavefornnemelsen er bare helt helt rigtig!!

Bjørnen og jeg skal til MD-scanning med krølfisen i morgen og bagefter skal jeg ringe til varmemesteren, så åbner han, så vi kan gå ind og kigge og måle op. Bjørnen lagde beslutningen helt i min turban, og stolede blindt på at jeg kunne vurdere, om det var noget for os. Men nu er han også nysgerrig

Vi overtager allerede om 14 dage, men den nuværende lejlighed er først opsagt pr. 31.april, så vi har god tid til at flytte. Vi har planer om at være ude herfra 1. marts, så vi måske kan "spare" en måneds leje! Og som bjørnen siger så smukt "så er du heller ikke SÅ tyk endnu, så kan du måske hjælpe med at bære små ting )

Jeg er GLAD!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. januar 2011

TbCp

Ajjj hvor er det godt!

Så løste det hele sig jo alligevel!

Tillykke med det!

Og glæder mig til at høre hvordan det gik til md scanning imorgen

Anmeld

31. januar 2011

MORJESPERSEN

AAAIIIII hvor dejligt for jer... og sikke hurtigt det lige plusligt gik. Men dejligt at i nu kan nå at bygge en fin rede inden babyen kommer ud.....

STORT TILLYKKE

Anmeld

31. januar 2011

otlitrom

TbCp skriver:

Ajjj hvor er det godt!

Så løste det hele sig jo alligevel!

Tillykke med det!

Og glæder mig til at høre hvordan det gik til md scanning imorgen

Ja, lige pludselig gik det mega stærkt! Jeg føler lidt ala "hov, hvor kom det lige fra?". Der er landet en appelsin i vores turban.. Det er lidt noget nyt!

Men nu glæder jeg mig. Både til MD, men også til at vise bjørnen den nye bolig (og alle planerne om, hvordan møblerne skal stå )

Anmeld

31. januar 2011

otlitrom

MORJESPERSEN skriver:

AAAIIIII hvor dejligt for jer... og sikke hurtigt det lige plusligt gik. Men dejligt at i nu kan nå at bygge en fin rede inden babyen kommer ud.....

STORT TILLYKKE

Ja, vi kan nå at komme på plads inden baby kommer Det er genialt!

Og det er tæt på skov ov vand, så jeg kan gå mange lange ture med barnevognen og komme af med gravid-kiloene i sensommeren!! GREAT!!

Anmeld

31. januar 2011

AnneBJ

Ih en dejlig dag I skal have imorgen! Både MD og kigge lejligheden (igen for dig)!

Så fedt at det hele bare flasker sig, så kan du jo sagtens få besøg til sommer!

Anmeld

31. januar 2011

MORJESPERSEN

kitty skriver:

Ja, vi kan nå at komme på plads inden baby kommer Det er genialt!

Og det er tæt på skov ov vand, så jeg kan gå mange lange ture med barnevognen og komme af med gravid-kiloene i sensommeren!! GREAT!!

Det er altid dejligt med natur omkring sig- og hvilke kg snakker du om, du er da gud smuk gravid lige som man skal være.....

Anmeld

31. januar 2011

otlitrom

MORJESPERSEN skriver:

Det er altid dejligt med natur omkring sig- og hvilke kg snakker du om, du er da gud smuk gravid lige som man skal være.....

Tak Fie! Du er sød! Nu må vi se, hvor galt det kommer til at gå. Der kommer jo opgaveskrivning på programmet nu, hvor jeg skal sidde stille og skrive. Nå, jeg behøver ikke tage sorgerne på forskud!

Anmeld

31. januar 2011

otlitrom

AnneBJ skriver:

Ih en dejlig dag I skal have imorgen! Både MD og kigge lejligheden (igen for dig)!

Så fedt at det hele bare flasker sig, så kan du jo sagtens få besøg til sommer!

Ja, hihi. Det kan jeg sagtens! Du bor jo ikke så langt væk

Og der er MASSER af plads til ugler!

Anmeld

31. januar 2011

AnneBJ

kitty skriver:

Ja, hihi. Det kan jeg sagtens! Du bor jo ikke så langt væk

Og der er MASSER af plads til ugler!

Jamen hvor er det godt!!

Jeg tager dig på ordet! Vil se dine ugler i virkeligheden (og det er KUN derfor.... )

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.