Min flotte tatovering :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. januar 2011

Mira0911

frk Jensen skriver:

Har været hos tatovøren idag...

Tror den skal bygges lidt ud med blomster omkring... er blevet helt bidt af det..

Hvor er den flot... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. januar 2011

Leneur

frk Jensen skriver:

Det ender jo med at du har en zoologisk have på ryggen...

Nej man ska passe på med hvad man får lavet..

min kammerat er vild med vikinger.. så hans arme er godt fyldt, og skal have lavet brystet nu..

Ja men den skal jo dække sværdfisken...

Anmeld

31. januar 2011

frk Jensen

Astasmor skriver:

ja... skal så ned her i løbet af ugen og ha lavet min op da der lige er nogen streger der skal rettes. og så skal jeg høre hvad hun skal ha for at lave en lille en mere når jeg lige har bestemt mig for hvor og hvad det skal være.

det rigtig farligt man bliver afhænig(staves)

Ja man bliver afhængig af det skidt... Vil have lavet lidt blomster om marcus´navn og så skrevet mit mellemnavn et sted.. Så må jeg nok også hellere stoppe igen...

Anmeld

31. januar 2011

frk Jensen

Leneur skriver:

Ja men den skal jo dække sværdfisken...

Ja så kan det godt ske du skal have en mindre zoo...

Anmeld

31. januar 2011

frk Jensen

MoarJ skriver:

Hvor er den flot... 

taaark søde..

Anmeld

31. januar 2011

NinaNymannMadsen

frk Jensen skriver:

Ja man bliver afhængig af det skidt... Vil have lavet lidt blomster om marcus´navn og så skrevet mit mellemnavn et sted.. Så må jeg nok også hellere stoppe igen...

okay.. kan ikke lave videre på min da der er en bagtanke med den er hvor den er. det er nemlig meningen at når jeg engang får barn nr 2 så skal det navn stå i forlængelse med asta marias så det bliver lidt ligne en ankelkæde. og får ejg flere end det må jeg tænke kreativt.

havde tænkt på mit stjernetegn men dropper det igen da det er forvirrende med de der nye nogen og fordi mit rigtige er skide kedeligt.

så hvad den næste bliver vides ikke endnu måske mit mellemnavn Nymann da det er et slægtsnavn.

Anmeld

31. januar 2011

frk Jensen

Astasmor skriver:

okay.. kan ikke lave videre på min da der er en bagtanke med den er hvor den er. det er nemlig meningen at når jeg engang får barn nr 2 så skal det navn stå i forlængelse med asta marias så det bliver lidt ligne en ankelkæde. og får ejg flere end det må jeg tænke kreativt.

havde tænkt på mit stjernetegn men dropper det igen da det er forvirrende med de der nye nogen og fordi mit rigtige er skide kedeligt.

så hvad den næste bliver vides ikke endnu måske mit mellemnavn Nymann da det er et slægtsnavn.

uhh ja, det skal jo passe sammen...

Jeg vil ikke have stjernetegn, kinesiske osv.. Som jeg snakkede med min tatovør om idag, så kan det jo betyde noget helt andet, end hvad der står...

Anmeld

31. januar 2011

NinaNymannMadsen

frk Jensen skriver:

uhh ja, det skal jo passe sammen...

Jeg vil ikke have stjernetegn, kinesiske osv.. Som jeg snakkede med min tatovør om idag, så kan det jo betyde noget helt andet, end hvad der står...

ja det også rigtig...

Anmeld

31. januar 2011

Maddox

Hvor er den fiiiiin

Anmeld

1. februar 2011

Mor til Mike

Hvor er den super lækker! tillykke med den 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.