Min flotte tatovering :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. januar 2011

Dot D

frk Jensen skriver:

Sorry...

Hvad vil du have lavet på foden?

Jeg har fået lavet et specielt hjerte på foden idag... Skåner jer lige for billederne, da jeg ikke har fået barberet ben..

Jeg er heeeeelt vild med snirkler og min mand og børn starter alle med "S" så der skal være tre "S´er"  blandet ind i på en eller anden måde. Engang

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. januar 2011

frk Jensen

Dot D skriver:

Jeg er heeeeelt vild med snirkler og min mand og børn starter alle med "S" så der skal være tre "S´er"  blandet ind i på en eller anden måde. Engang

Uhh... Det burde ikke være så smertefuld..

Anmeld

31. januar 2011

*Sofie*

Hvor er den fin

Anmeld

31. januar 2011

mybaby-girl

frk Jensen skriver:

Har været hos tatovøren idag...

Tror den skal bygges lidt ud med blomster omkring... er blevet helt bidt af det..

Den ser flot ud .. Jeg sidder også og tænker på hvordan min skal se ud og hvor henne det er bedst, da jeg gerne vil have dem samlet og flere børn

Anmeld

31. januar 2011

Leneur

frk Jensen skriver:

Tror den skal bygges lidt ud med blomster omkring... er blevet helt bidt af det..

Den er da også flot og jeg vil også have lavet en. Var den dyr?

Anmeld

31. januar 2011

frk Jensen

mybaby-girl skriver:

Den ser flot ud .. Jeg sidder også og tænker på hvordan min skal se ud og hvor henne det er bedst, da jeg gerne vil have dem samlet og flere børn

hihi... Ja det er jo så lige det.. Jeg har kun Marcus indtil videre... Men må have lavet videre op af armen, når der kommer flere børn

Anmeld

31. januar 2011

NoName

frk Jensen skriver:

Den er super super flot, men gør det ikke ondt at få lavet der, jeg mener der jo ikke vildt meget hud/fedt at stikke i???

Anmeld

31. januar 2011

frk Jensen

Leneur skriver:

Den er da også flot og jeg vil også have lavet en. Var den dyr?

Mange tak..

Jeg har fået den lavet gennem min kammerat.. Det er hans tatovør der har lavet den, så har fået den til vennepris.. 300 kr for begge.. har også fået lavet en på foden..

Anmeld

31. januar 2011

frk Jensen

noname skriver:

Den er super super flot, men gør det ikke ondt at få lavet der, jeg mener der jo ikke vildt meget hud/fedt at stikke i???

Jeg havde tryllecreme på... Jeg troede faktisk at det ville gøre herre nas,og jeg ville få det dårligt.. min kammerat havde sørget for Cola og slik til hvis jeg gik sukkerkold.. men jeg sad bare og kiggede med..

Den på foden var meget værre... fåååårk der er sgu ikke meget at stikke i..

Anmeld

31. januar 2011

Leneur

frk Jensen skriver:

Mange tak..

Jeg har fået den lavet gennem min kammerat.. Det er hans tatovør der har lavet den, så har fået den til vennepris.. 300 kr for begge.. har også fået lavet en på foden..

Så må du da vist hellere få mig med ind i den venneordning... Har nemlig en på skulderbladet der også trænger til en kærlig hånd.... Nej spøg til side. Du må jo lige få barberet benene så vi også kan se den på foden.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.