Overraskelse til manden :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. januar 2011

Trine89

MaybeMe skriver:

Taarrk Er rigtig ærgelig over jeg ik fik taget et før billede. For det ligner en helt anden stue Og så fik jeg "kun" brugt 7000kr. Men der er jo også købt en del nye møbler.

Skal nok give en update

Jeg tror måske godt lidt at jeg kan forestille mig hvordan det kunne have set ud (er god til at danne indre billeder) 

så jah det ser bare vildt lækkert ud.. ser ud til at der god plads, selvom man også godt kan se at det ikke just er den store stue I har.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. januar 2011

Happiness

Trine89 skriver:

Jeg tror måske godt lidt at jeg kan forestille mig hvordan det kunne have set ud (er god til at danne indre billeder) 

så jah det ser bare vildt lækkert ud.. ser ud til at der god plads, selvom man også godt kan se at det ikke just er den store stue I har.. 

Nej, vi bor kun i en 2 værelses, så der er ik vildt med plads. Men plads nok. Men håber vi snart får råd til et hus. Og så sælger lejligheden jo nok bedre, når den ser lidt finere ud :-)

Anmeld

31. januar 2011

Trine89

MaybeMe skriver:

Nej, vi bor kun i en 2 værelses, så der er ik vildt med plads. Men plads nok. Men håber vi snart får råd til et hus. Og så sælger lejligheden jo nok bedre, når den ser lidt finere ud :-)

okey.. så er det jo også kun dejligt at man kan få det til at syne af at der er god plads hehe..

jah det er tit nemmere at komme af med noget når en køber bedre kan se hva man kan gøre ved rummet.. hehe- lige som den der serie der var en gang - Helt solgt. hvor man fik nogle designer ind for at gøre noget ved huset så man nemmere kunne få det solgt.. 

Anmeld

31. januar 2011

Happiness

Trine89 skriver:

okey.. så er det jo også kun dejligt at man kan få det til at syne af at der er god plads hehe..

jah det er tit nemmere at komme af med noget når en køber bedre kan se hva man kan gøre ved rummet.. hehe- lige som den der serie der var en gang - Helt solgt. hvor man fik nogle designer ind for at gøre noget ved huset så man nemmere kunne få det solgt.. 

Ja det er jo det. Vi har nemlig lavet soveværelset for nogle måneder siden, så tænkte at det var stuens tur. Det er jo lidt dyere og sværere at gøre noget ved bad og køkken. Men der er folk jo også mere åbne, da man kan få fine køkkener i ikea til ingen penge :-)

Håber på at vi kan sætte lejligheden til salg om et halvt års tid. Men lige nu er jeg jo blevet så glad for stuen. Men man kan jo gøre det samme et nyt sted.

Anmeld

31. januar 2011

Trine89

MaybeMe skriver:

Ja det er jo det. Vi har nemlig lavet soveværelset for nogle måneder siden, så tænkte at det var stuens tur. Det er jo lidt dyere og sværere at gøre noget ved bad og køkken. Men der er folk jo også mere åbne, da man kan få fine køkkener i ikea til ingen penge :-)

Håber på at vi kan sætte lejligheden til salg om et halvt års tid. Men lige nu er jeg jo blevet så glad for stuen. Men man kan jo gøre det samme et nyt sted.

Kan godt forstå du er glad for det.. det er også vildt flot og syntes det ser rigtig hyggeligt. og det giver jo også lige modet til at bliver i lidt længere tid hehe.. 

men når I engang skal af med den håber jeg i kommer hurtigt af med den.. og så håber jeg i finder drømme huset 

Anmeld

31. januar 2011

mth1987

MaybeMe skriver:

Nu har manden snart været på ski i 10 dage, så glæder mig vildt til han kommer hjem imorgen.

Men tiden skulle gå med noget, så har lavet og købt en masse til stuen. Bl.a. har jeg sat tapet op + købt ny skænk og spisebord.

Har selv sat en lampe op i loftet og forbundet den med en ledning.... Tænk at man kan så meget...

Men manden aner INTET om det, så han får sig noget af en overraskelse når han vender hjem imorgen aften ;-)

Lige nogle billeder af resultatet (har desværre ik et før billede. Men ingen malerier på vægene og gammel brunt spisebord og en masse rodehylder...)

Er taget med mobilen, så ik den bedste kvalitet...

Hatten af for at du har gjort det mens du bærer rundt på guldklumpen. Jeg lå enten på sofaen eller med hovedet i wc' etdet er super flot

Anmeld

31. januar 2011

Happiness

mth1987 skriver:

Hatten af for at du har gjort det mens du bærer rundt på guldklumpen. Jeg lå enten på sofaen eller med hovedet i wc' etdet er super flot

Nu er jeg heldig at jeg ikke lider af kvalme. Men lå helt kvæstet i weekenden. Man bruger alligevel nogle kræfter og energi. Og den slipper hurtig op når man er gravid... Måtte dog have hjælp til at bære det gamle ned. Turde ikke bære på for meget.

Men er super glad for jeg gjorde det.

Anmeld

31. januar 2011

betiinsen

super flot, han kan kun blive rigtig glad

Anmeld

31. januar 2011

Happiness

betiinsen skriver:

super flot, han kan kun blive rigtig glad

Tak. Det håber jeg ihvertfald han bliver. Om ik andet er jeg super glad for det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.