Overraskelse til manden :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

947 visninger
18 svar
0 synes godt om
31. januar 2011

Happiness

Nu har manden snart været på ski i 10 dage, så glæder mig vildt til han kommer hjem imorgen.

Men tiden skulle gå med noget, så har lavet og købt en masse til stuen. Bl.a. har jeg sat tapet op + købt ny skænk og spisebord.

Har selv sat en lampe op i loftet og forbundet den med en ledning.... Tænk at man kan så meget...

Men manden aner INTET om det, så han får sig noget af en overraskelse når han vender hjem imorgen aften ;-)

Lige nogle billeder af resultatet (har desværre ik et før billede. Men ingen malerier på vægene og gammel brunt spisebord og en masse rodehylder...)

Er taget med mobilen, så ik den bedste kvalitet...

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. januar 2011

loppen82

MaybeMe skriver:

Nu har manden snart været på ski i 10 dage, så glæder mig vildt til han kommer hjem imorgen.

Men tiden skulle gå med noget, så har lavet og købt en masse til stuen. Bl.a. har jeg sat tapet op + købt ny skænk og spisebord.

Har selv sat en lampe op i loftet og forbundet den med en ledning.... Tænk at man kan så meget...

Men manden aner INTET om det, så han får sig noget af en overraskelse når han vender hjem imorgen aften ;-)

Lige nogle billeder af resultatet (har desværre ik et før billede. Men ingen malerier på vægene og gammel brunt spisebord og en masse rodehylder...)

Er taget med mobilen, så ik den bedste kvalitet...

Wow hvor ser det godt ud...

Hvor har du købt lampen???

Er sikker på han blir overrasket og glad når han kommer hjem

Anmeld

31. januar 2011

Happiness

loppen82 skriver:

Wow hvor ser det godt ud...

Hvor har du købt lampen???

Er sikker på han blir overrasket og glad når han kommer hjem

Tak :-)

Lampen er købt i daells bolighus for 299,- Har også købt en gulvlampe i samme stil. Mener den hed spike.

Anmeld

31. januar 2011

Maja_4000

Hvor ser der godt ud ! 

Hvor har du købt billederne over skænken ? (:

Anmeld

31. januar 2011

Happiness

Maja_4000 skriver:

Hvor ser der godt ud ! 

Hvor har du købt billederne over skænken ? (:

Tak er også ret stolt. Har ikke engang hængt et billede op før  Lidt flovt i en alder af 27...

De er købt i bilka. Kostede 300kr stykket. Sindsygt billigt, og er rigtig glad for dem!

Anmeld

31. januar 2011

Maja_4000

MaybeMe skriver:

Tak er også ret stolt. Har ikke engang hængt et billede op før  Lidt flovt i en alder af 27...

De er købt i bilka. Kostede 300kr stykket. Sindsygt billigt, og er rigtig glad for dem!

Jeg har heller aldrig hængt et billede op  - Jo , med søm .. Men jeg tør sgu ikke bore i væggene  Hehe

Er det rigtigt ? Der har mine forældre faktisk også lige købe nogle malerier .. Tror jeg skal i bilka ;D

Anmeld

31. januar 2011

Trine89

Hvor ser det bare SÅ hyggeligt ud.. 

Uhh glæder mig til at hører om mandens reaktion hihi.. (så  husk lige at give en update )

Anmeld

31. januar 2011

Happiness

Maja_4000 skriver:

Jeg har heller aldrig hængt et billede op  - Jo , med søm .. Men jeg tør sgu ikke bore i væggene  Hehe

Er det rigtigt ? Der har mine forældre faktisk også lige købe nogle malerier .. Tror jeg skal i bilka ;D

De har faktisk rigtig mange flotte malerier! Blev rigtig overrasket!

Men er bange for manden nu sætter mig til at hænge flere ting op, nu når han finder ud af at jeg rent faktisk kan

Anmeld

31. januar 2011

Happiness

Hvor ser det bare SÅ hyggeligt ud.. 

Uhh glæder mig til at hører om mandens reaktion hihi.. (så  husk lige at give en update )

Taarrk Er rigtig ærgelig over jeg ik fik taget et før billede. For det ligner en helt anden stue Og så fik jeg "kun" brugt 7000kr. Men der er jo også købt en del nye møbler.

Skal nok give en update

Anmeld

31. januar 2011

Maja_4000

MaybeMe skriver:

De har faktisk rigtig mange flotte malerier! Blev rigtig overrasket!

Men er bange for manden nu sætter mig til at hænge flere ting op, nu når han finder ud af at jeg rent faktisk kan

Haha :b Det gør han nok 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.