den Kinesiske..?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. januar 2011

Sof

Ifølge den så skulle min datter være en dreng og bebs i maven skulle det samme, men jeg er endnu engang ikke enig med kalenderen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. januar 2011

Anonym trådstarter

ups Den-lykkelige

Anmeld

31. januar 2011

ChatH

Anonym skriver:

gør jeg også! det er jeg fordi at godt kan have det lidt med at oprette mange indlæg og det kan virke meget for nogle måske.. 

men kan sagtens skrive hvem jeg er her ..

det gør da ikke noget med mange indlæg

Anmeld

31. januar 2011

Anonym trådstarter

Chatarina skriver:

det gør da ikke noget med mange indlæg

tja ved ikke folk skal ikke tro jeg er paraonid..

Anmeld

31. januar 2011

Rockertand

Anonym skriver:

Hej, piger .. ved godt man ikke skal tage den kinesiske kalender alvorlig men mest for hyggen. Men jeg er kommet hen og blevet lidt i tvivl over hvordan den nøjagtig anvendes..

.. der står jo fks. Den måned barnet blev undfanget? så kommer spørgsmåleeet lige.. siger jeg uge 0 rammer den oktober måned .. siger jeg uge 2 rammer den november måned!?? men hvordan kan det overhovedet blive uge 0?? der havde jeg mit lort?! og der har ingen chance været for noget undfangelse?? da vi ikke dyrker under mit måndelige .. ! men først gik til den i november måned?? så må jeg vel bruge undfangelsen for november ???

Du skal så lige være opmærksom på, at der florerer 2 forskellige udgaver af den kinesiske på nettet - den ene er undfangelsestidspunktet, den anden moderens alder, og nogle måneder er sammenfaldende, andre er helt modsatte.....så må du jo se, hvilken kalender (køn) du foretrækker....

Anmeld

31. januar 2011

Rockertand

Anonym skriver:

det utroligt hvor meget den passer på nogle Men mange gange tillykke !! bregnede du fra uge 0 eller 2??

Altså - enten passer den, eller også passer den ikke

Men der er jo 50% chance for at gætte rigtigt, så det er da rimeligt gode odds.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.