den Kinesiske..?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

658 visninger
15 svar
0 synes godt om
31. januar 2011

Anonym trådstarter

Hej, piger .. ved godt man ikke skal tage den kinesiske kalender alvorlig men mest for hyggen. Men jeg er kommet hen og blevet lidt i tvivl over hvordan den nøjagtig anvendes..

.. der står jo fks. Den måned barnet blev undfanget? så kommer spørgsmåleeet lige.. siger jeg uge 0 rammer den oktober måned .. siger jeg uge 2 rammer den november måned!?? men hvordan kan det overhovedet blive uge 0?? der havde jeg mit lort?! og der har ingen chance været for noget undfangelse?? da vi ikke dyrker under mit måndelige .. ! men først gik til den i november måned?? så må jeg vel bruge undfangelsen for november ???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. januar 2011

ChatH

Anonym skriver:

Hej, piger .. ved godt man ikke skal tage den kinesiske kalender alvorlig men mest for hyggen. Men jeg er kommet hen og blevet lidt i tvivl over hvordan den nøjagtig anvendes..

.. der står jo fks. Den måned barnet blev undfanget? så kommer spørgsmåleeet lige.. siger jeg uge 0 rammer den oktober måned .. siger jeg uge 2 rammer den november måned!?? men hvordan kan det overhovedet blive uge 0?? der havde jeg mit lort?! og der har ingen chance været for noget undfangelse?? da vi ikke dyrker under mit måndelige .. ! men først gik til den i november måned?? så må jeg vel bruge undfangelsen for november ???

jep undfangelsen må være november den har passet på mig begge gange

Anmeld

31. januar 2011

Anonym trådstarter

Chatarina skriver:

jep undfangelsen må være november den har passet på mig begge gange

mange tak   nej hvor spændende.. fik du så?? den siger dreng her.. og det siger min fornemmelse også

Anmeld

31. januar 2011

ChatH

Anonym skriver:

mange tak   nej hvor spændende.. fik du så?? den siger dreng her.. og det siger min fornemmelse også

jeg fik piger første gang og dreng anden gang og har altid sagt jeg ville få en pige først (fik så to) og så en dreng

Anmeld

31. januar 2011

Anonym trådstarter

Chatarina skriver:

jeg fik piger første gang og dreng anden gang og har altid sagt jeg ville få en pige først (fik så to) og så en dreng

det utroligt hvor meget den passer på nogle Men mange gange tillykke !! bregnede du fra uge 0 eller 2??

Anmeld

31. januar 2011

ChatH

Anonym skriver:

det utroligt hvor meget den passer på nogle Men mange gange tillykke !! bregnede du fra uge 0 eller 2??

beregnede fra uge 2 der han man jo ægløsning så det kan umuligt være i uge 0- efter min mening altså

Anmeld

31. januar 2011

Anonym trådstarter

Chatarina skriver:

beregnede fra uge 2 der han man jo ægløsning så det kan umuligt være i uge 0- efter min mening altså

enig.. så siger den dreng

Anmeld

31. januar 2011

ChatH

Anonym skriver:

enig.. så siger den dreng

glæder mig til at høre om det er rigtigt HVorfor er du ano??

Anmeld

31. januar 2011

Anonym trådstarter

Chatarina skriver:

gør jeg også! det er jeg fordi at godt kan have det lidt med at oprette mange indlæg og det kan virke meget for nogle måske.. 

men kan sagtens skrive hvem jeg er her ..

Anmeld

31. januar 2011

Anonym trådstarter

Chatarina skriver:

jeg er hende-den-lykkelige

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.