Synes ikke min læge rigtig vil høre på mig. :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. januar 2011

Mira0911

JustMe skriver:

Jeg ringede bare op til graviditetsgangen og gørte dem ad. På daværende tidspunkt var jeg hverken blevet tildelt jordemoder, havde fået henvisning til akupunktur eller andet. Så ring du da bare derop.

Ondansetron (F.eks. dem med navnet Zofran), Tropisetron, Granisetron m.fl. frarådes gravide og ammende grundet utilstrækkelige data, så lægen har nok bare ikke villet stå for den beslutning. Hvilket jeg egentlig synes er fornuftigt nok  

Domperidon frarådes kun ved graviditet, men ikke ved amning.

Metoclopramid (Findes i mærker såsom Emperal, primperan mv) frarådes ikke gravide og ammende.

Fik du en tid eller hvordan? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. februar 2011

SaNiNa

MoarJ skriver:

Jeg er jo ikke blevet tildelt en JM endnu... Der er ikke andet for end at prøve og ringe der op... 

Jeg at Diana har været deroppe - Hun foreslog mig at ringe dertil... Ved bare ikke om hun kom til før hun blev tildelt en JM eller først efter... 

jeg ville nu stadig rigtig til mit jordmodercenter hvis det var mig også selvom der ikke er tildelt en til mig

Anmeld

1. februar 2011

JustMe

MoarJ skriver:

Fik du en tid eller hvordan? 

Nå ja, det glemte jeg vist at skrive. Jeg fik en tid dagen efter og gik der hver til hver anden uge et par måneder frem

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.