Jeg skulle ringe til lægen idag og fortælle om hvordan det var gået med de piller jeg har fået...
Fortalte ham at det virkede ikke på mig, og jeg prøvede også at tage de antal piller han sagde jeg skulle hvis det ikke virkede bare med 1 pr gang. Efter at have sat dem op til 2 stk pr gang, virkede det heller ikke...
Øv bøv...
Så siger lægen, jamen så kan jeg ikke komme på flere idéer til hvad vi kan gøre...
Så sagde jeg til ham, at han sagde vi kunne prøve med akupunktur, ved ham skal jeg give 100,- pr gang..
Han vil gerne have der bliver lavet sådan at jeg kan være afsted et par timer om dagen i aktiveringen, forklarede ham at det er jeg slet ikke i stand til.. Jeg er ikke i stand til at stå op og gøre Julie klar til dagpleje...
Sagde jeg også til ham... Han sagde at der skulle laves en tilknytning til aktiveringen, for det her kunne ikke blive ved...
Jeg kan så få akupunktur gratis på sygehuset/Jordemoder centret..
Spørgsmålet er så, kan jeg tillade mig at ringe til det afsnit der står for akupunktur - Når jeg hverken har fået tildelt en JM endnu eller at lægen slet ikke nævnede at jeg kunne få det, det sted også?
Jeg ringede og snakkede med min jobkonsulent.. Hun er virkelig sød og forstående... Hvad jeg kunne forstå på hende, vil hun ringe til min læge, og bede om en sygemelding...
Men men, det sted jeg snakker om er dette her:
Kan jeg nu også tillade mig og ringe dertil, uden henvisning?
http://www.regionshospitalet-silkeborg.dk/afdelinger/gyn%C3%A6kologisk-obstetrisk/f%C3%B8de-+og+barselsafsnit/graviditet/akupunkturklinik