hjemmesyet tøj? hvem..(bruger søges)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. januar 2011

Skouboe

BinaMor skriver:

årh det lyder spændende! okay så man laver en pris der justeres efter mine behov. men kan se på din hjemmeside et par billeder som det gerne må ligne lidt eller vejlede lidt. men det vender jeg tilbage med. jeg skal lige et par måneder længere hen så jeg ved mere str.

Du vender bare tilbage - og vær opmærksom på at jeg i øjeblikket syr hvad jeg føler mig inspireret til og lægger på hjemmesiden, så det kan godt betale sig at kigge forbi jævnligt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. januar 2011

BinaMor

Skouboe skriver:

Du vender bare tilbage - og vær opmærksom på at jeg i øjeblikket syr hvad jeg føler mig inspireret til og lægger på hjemmesiden, så det kan godt betale sig at kigge forbi jævnligt

okay super!

Anmeld

31. januar 2011

Leonora

tak. jo der ku godt blive 2 sæt tunika med bukser. især hvis det er muligt i lilla. og tunikaen lilla blomsret(ugler/el. lign).. måske mere

men det kan vi jo vist finde ud af til den tid ik?

Du skal være mere end velkommen til at skrive tilbage... du kan evt skrive på min mail Louise@kamby.dk. Så finder vi ud af noget...det kan blive i lige det stof du ønsker...se evt verdens bedste stof hjemme side (google, Malika og rosa)

Rigtig go dag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.