hjemmesyet tøj? hvem..(bruger søges)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.167 visninger
12 svar
0 synes godt om
31. januar 2011

BinaMor

hvem var det nu der havde en hjemmeside der solgte mega lækkert hjemmesyet børnetøj? kjoler blandt andet..

remember??

tak!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. januar 2011

ChatH

BinaMor skriver:

hvem var det nu der havde en hjemmeside der solgte mega lækkert hjemmesyet børnetøj? kjoler blandt andet..

remember??

tak!

er det www.norastar.dk? eller www.daub-deluxe.dk

Anmeld

31. januar 2011

Skouboe

BinaMor skriver:

remember??

tak!

Jeg havde.. Www.Daub-deluxe.dkHjemmesiden er dog under ombygning og jeg har lukket ned for bestillingsarbejdet i øjeblikket, pga. Min yngste datters problemer.Jeg syr dog stadig rigtigt meget, så hvis du leder efter noget specielt, siger du bare til

Anmeld

31. januar 2011

BinaMor

tak ja lige præcis. okay super!

Anmeld

31. januar 2011

BinaMor

Skouboe skriver:

Jeg havde.. Www.Daub-deluxe.dkHjemmesiden er dog under ombygning og jeg har lukket ned for bestillingsarbejdet i øjeblikket, pga. Min yngste datters problemer.Jeg syr dog stadig rigtigt meget, så hvis du leder efter noget specielt, siger du bare til

okay det er også først til foråret. det var nemlig de fede sommer kjoler jeg ku huske og om et par måneder ku jeg godt finde på at komme med en lidt større bestilling til mine 2 tøser i somemrtøj. kjoler og bukser primært. og i den dejlige stil med figurer osv.

men hvis du/siden er åben vender jeg nok tilbage. gemmer ihvertfal lige din side.

hvad tager du for kjoler og bukser. sådan ca bare?

til den tid vil det nok være str. 3 år (måske størrre? ) og str 1 år.

Anmeld

31. januar 2011

Leonora

Jeg ved jo ik om du synes mit er lækker  men se evt på Norastar.dk

Go dag

Anmeld

31. januar 2011

Skouboe

BinaMor skriver:

okay det er også først til foråret. det var nemlig de fede sommer kjoler jeg ku huske og om et par måneder ku jeg godt finde på at komme med en lidt større bestilling til mine 2 tøser i somemrtøj. kjoler og bukser primært. og i den dejlige stil med figurer osv.

men hvis du/siden er åben vender jeg nok tilbage. gemmer ihvertfal lige din side.

hvad tager du for kjoler og bukser. sådan ca bare?

til den tid vil det nok være str. 3 år (måske størrre? ) og str 1 år.

Der er mange flere sommerkjoler på vej. Jeg har fået en masse totalt fedt stof hjem fra USA her på det seneste Bukser koster typisk mellem 175 og 250/300 kr afhængigt at stof, foer, applikationer osv. Kjoler ligger typisk mellem 200 og 400 - igen afhængigt af stof osv.

Anmeld

31. januar 2011

BinaMor

Leonora skriver:

Jeg ved jo ik om du synes mit er lækker  men se evt på Norastar.dk

Go dag

tak. jo der ku godt blive 2 sæt tunika med bukser. især hvis det er muligt i lilla. og tunikaen lilla blomsret(ugler/el. lign).. måske mere

men det kan vi jo vist finde ud af til den tid ik?

Anmeld

31. januar 2011

BinaMor

Skouboe skriver:

Der er mange flere sommerkjoler på vej. Jeg har fået en masse totalt fedt stof hjem fra USA her på det seneste Bukser koster typisk mellem 175 og 250/300 kr afhængigt at stof, foer, applikationer osv. Kjoler ligger typisk mellem 200 og 400 - igen afhængigt af stof osv.

årh det lyder spændende! okay så man laver en pris der justeres efter mine behov. men kan se på din hjemmeside et par billeder som det gerne må ligne lidt eller vejlede lidt. men det vender jeg tilbage med. jeg skal lige et par måneder længere hen så jeg ved mere str.

Anmeld

31. januar 2011

Der er også Kaj og Viola!! Det er også super lækkert!!

Stine og Lisa.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.