Jeg der fødte børn uden hår - hvornår kom det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. januar 2011

lauras*mor*

Jeg har ikke svaret da min datter stadig ikke rigtig har noget hår... Jeg havde ikke den der lækre tykke manke før jeg var omkring 4 år.. Jeg havde omkring de 2,5 år page længde men det var super tyndt og fint.. jeg smider lige et par billeder af min datter..

1: 2 dage gammel

2: 8 mdr

3:19 mdr

4: 22 mdr

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. januar 2011

Rosa

Lise skriver:

Hmm, omkring 15 mdr vil jeg tro..

Vedhæfter lige nogle billeder. Der var næsten intet hår til hans første fødselsdag, men nu har han et lækkert kraftigt hår. Dog er det helt kort.

På billederne er han hhv 9 mdr, 12 mdr, 15 mdr og 3 år.

Awww - lækker knægt, og man kan på billeder med vaskemaskinen sagtens se hans hår som er på vej til at blive rigtig tykt og lækkert  Tak for svar!!!

Anmeld

31. januar 2011

Rosa

Jeg har ikke svaret da min datter stadig ikke rigtig har noget hår... Jeg havde ikke den der lækre tykke manke før jeg var omkring 4 år.. Jeg havde omkring de 2,5 år page længde men det var super tyndt og fint.. jeg smider lige et par billeder af min datter..

1: 2 dage gammel

2: 8 mdr

3:19 mdr

4: 22 mdr

Hahaha, ja hun var lige så herligt æggehovedet som Jonte er nu   det ser fint ud på det nederste hvornår det så er fra  Skøn unge!!!

Tak for svar!!!

Anmeld

31. januar 2011

lauras*mor*

Rosa skriver:

Hahaha, ja hun var lige så herligt æggehovedet som Jonte er nu   det ser fint ud på det nederste hvornår det så er fra  Skøn unge!!!

Tak for svar!!!

Jaaa.. fik trykket lidt for hurtigt.. og bandet af det.. haha... Det er bare ikke altid smart når det er piger, for folk kan bare slet ikke se det er en pige... Men det er dog begyndt at hjælpe på det.. Vi overvejer at klippe det lidt da hun har en beckham frisure.. hehe.. og så i håb om at det vokser lidt mere, ligesom med os andre.. men er så bange for at det kommer til at se dumt og endnu mere drenget ud..

Anmeld

31. januar 2011

Rosa

lauras*mor* skriver:

Jaaa.. fik trykket lidt for hurtigt.. og bandet af det.. haha... Det er bare ikke altid smart når det er piger, for folk kan bare slet ikke se det er en pige... Men det er dog begyndt at hjælpe på det.. Vi overvejer at klippe det lidt da hun har en beckham frisure.. hehe.. og så i håb om at det vokser lidt mere, ligesom med os andre.. men er så bange for at det kommer til at se dumt og endnu mere drenget ud..

Ja, jeg kan forestille mig at det er lidt træls med piger, de kommer jo unægteligt til at blive set som små drenge af og til...  Men hun er nu bare sååå yndig 

Anmeld

31. januar 2011

lauras*mor*

Rosa skriver:

Ja, jeg kan forestille mig at det er lidt træls med piger, de kommer jo unægteligt til at blive set som små drenge af og til...  Men hun er nu bare sååå yndig 

præcis.. en gang var der en der spurgte: hvad hedder jeres søn? Hun havde lyserød kjole på, lyserøde strømpebukser og en lyserød sut hvor der stod laura på... Åhh jeg har krummet SÅ mange tæer..

Tak tak.. Din søn er nu altså også rigtig lækker.. Det må være fordi deres hjerne er så skarp og stor at håret bare bliver skåret væk...

Anmeld

31. januar 2011

Rosa

lauras*mor* skriver:

præcis.. en gang var der en der spurgte: hvad hedder jeres søn? Hun havde lyserød kjole på, lyserøde strømpebukser og en lyserød sut hvor der stod laura på... Åhh jeg har krummet SÅ mange tæer..

Tak tak.. Din søn er nu altså også rigtig lækker.. Det må være fordi deres hjerne er så skarp og stor at håret bare bliver skåret væk...

Netop 

Jamen folk er simpelthen ufattelige!!! I sidste uge sad en fra min mødregruppe på en bænk med sin (skaldede) datter i lyserød flyverdragt, og tøsen sidder og "flirter" med to unge fyre der sidder bagved. Efter en tid rejser de to mænd sig op og går - på vejen passerer de hende og pigen og siger noget i retning af :

" sikke en sød lille fyr"

"hehe, det ER nu en pige"

"haha, nååh, jamen så er det da heldigt hun stadig kan nå at vokse sig køn, hva'? Nå men hej med jer!"

Anmeld

31. januar 2011

Isabels-mor

Isabel er 17 måneder nu, og det er ikke ligefrem hår hun har meget a, men det er også meget lys så det ser ikke ud a meget.. men var det samme med mig..

billeder er taget til jul

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

31. januar 2011

Rosa

Mandal skriver:

Isabel er 17 måneder nu, og det er ikke ligefrem hår hun har meget a, men det er også meget lys så det ser ikke ud a meget.. men var det samme med mig..

billeder er taget til jul

Sikke et udtryk hun har 

Anmeld

31. januar 2011

Noneother

Jeg kan ikke rigtig svare, da det lyder som om Jonte og Justin er nået nøjagtig lige langt. (de er jo osse kun 1 døgn fra hinanden) men det er da lidt på vej nu..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.