Ihh altså min mand:)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. januar 2011

msax

Chatarina skriver:

ups med færge 3 26 uden færge

Tja... det er jo en forskel på 3 kvarter.

Men hvor lang tid i forvejen skal du være ved færgen?

prøv at regne ud såen ca hvad det kommer til at koste over fyn (antal kilometer og benzinpriser og borprisen) og hvad det koster med færge (færge og kilometer og benzin).

Det er sku svært at vælge. Men er det bare dig og lillemanden kan det nok være MEGET rart med et pusterum på færgen...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. januar 2011

msax

ER der forskel på om du tager over århus eller ebeltoft?

Anmeld

31. januar 2011

ChatH

msax skriver:

Tja... det er jo en forskel på 3 kvarter.

Men hvor lang tid i forvejen skal du være ved færgen?

prøv at regne ud såen ca hvad det kommer til at koste over fyn (antal kilometer og benzinpriser og borprisen) og hvad det koster med færge (færge og kilometer og benzin).

Det er sku svært at vælge. Men er det bare dig og lillemanden kan det nok være MEGET rart med et pusterum på færgen...

Ja det er sku svært. har regnet ud at det kommer til at koste ca. 900kr over fyn og 1100 med færgen men så er jeg også bare meget hurtigere hjemme så bliver nok den

Anmeld

31. januar 2011

msax

Chatarina skriver:

Ja det er sku svært. har regnet ud at det kommer til at koste ca. 900kr over fyn og 1100 med færgen men så er jeg også bare meget hurtigere hjemme så bliver nok den

Hvis der kun er 200 til forskel og jeg selv skulle køre, ville jeg også vælge færgen...

tager du til århus eller ebeltoft? hvad er billigst?

Anmeld

31. januar 2011

ChatH

msax skriver:

Hvis der kun er 200 til forskel og jeg selv skulle køre, ville jeg også vælge færgen...

tager du til århus eller ebeltoft? hvad er billigst?

direkte til århus, der var samlet 50kr forskel og det kan ikke betale sig med benzin. men nu er den bestilt så nu er jeg klar til at køre

Anmeld

31. januar 2011

msax

Chatarina skriver:

direkte til århus, der var samlet 50kr forskel og det kan ikke betale sig med benzin. men nu er den bestilt så nu er jeg klar til at køre

Du må have en helt fantastisk tur... Håber salget kommer til at gå godt...

Tror vi skal til at overveje om vi vil tage færgen næste gang.

Anmeld

31. januar 2011

ChatH

msax skriver:

Du må have en helt fantastisk tur... Håber salget kommer til at gå godt...

Tror vi skal til at overveje om vi vil tage færgen næste gang.

jo tak og sig endelig til når du er herovre hvis du vil se tøjet så kan vi finde ud af det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.