Ihh altså min mand:)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

636 visninger
16 svar
0 synes godt om
31. januar 2011

ChatH

I love him

vores bil er jo ikke ligefrem verdens nyeste og bedste bil, den har mega meget rust og ja den holder sku nok ikke meget længere og nu skal jeg jo til århus her på lørdag o g hente kollektionen og er sku ikke meget for at køre i vores så jeg ville høre mine forældre om jeg evt kunne låne deres bil

Men så ringer manden her kl. halv ti og siger jeg har fundet en bil til dig han kender gud og hver mand så han havde lige ringet til hans bil kammerat og snakket med ham så nu har mor en sprit neues fiat 500 og daffe til århus i glæder mig til at suse rundt i den lille dyt.. FNIS!! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. januar 2011

otlitrom

FEDT!

Anmeld

31. januar 2011

ChatH

kitty skriver:

FEDT!

jaaa men nok godt jeg ikke tager resten af familien med

Anmeld

31. januar 2011

msax

Chatarina skriver:

jaaa men nok godt jeg ikke tager resten af familien med

Det er en FIN lille bil... Jeg triller rundt i en lyserød af slagsens lidt endnu (den jeg vandt i sommers).

Man kan godt være to voksne, 2 børn i autosæder og en stor hund i den plus oppakning... Men man sidder lidt tæt

Har du bestilt billetter til færgen? ellers skal du snart gøre det så du kan få en "billig" billet

Anmeld

31. januar 2011

ChatH

msax skriver:

Det er en FIN lille bil... Jeg triller rundt i en lyserød af slagsens lidt endnu (den jeg vandt i sommers).

Man kan godt være to voksne, 2 børn i autosæder og en stor hund i den plus oppakning... Men man sidder lidt tæt

Har du bestilt billetter til færgen? ellers skal du snart gøre det så du kan få en "billig" billet

Hvad er en billig billet? var inde og kigge i går og der koster det vist 399 ud og 449 hjem..  er det billigt?

Anmeld

31. januar 2011

msax

Chatarina skriver:

Hvad er en billig billet? var inde og kigge i går og der koster det vist 399 ud og 449 hjem..  er det billigt?

Ved ikke om det er billigt... kan bare huske da vi engang kiggede efter billetter at de var skide dyre (800 hver vej) hvis man ikke bestilte dem i god tid.

Men vi kører altid over fyn, for det syntes vi er billigst og rarest da vi ikke er afhængige af færgeafgange.

Men kan godt forstå du tager færgen når du skal køre alene, der er langt og kedeligt over fyn.

Anmeld

31. januar 2011

ChatH

msax skriver:

Ved ikke om det er billigt... kan bare huske da vi engang kiggede efter billetter at de var skide dyre (800 hver vej) hvis man ikke bestilte dem i god tid.

Men vi kører altid over fyn, for det syntes vi er billigst og rarest da vi ikke er afhængige af færgeafgange.

Men kan godt forstå du tager færgen når du skal køre alene, der er langt og kedeligt over fyn.

var lige inde og kigge igen og det bliver vist 1000kr retur.. ups det var mange penge.. 

hvor lang tid tager det jer som regel at køre???

Anmeld

31. januar 2011

msax

Chatarina skriver:

var lige inde og kigge igen og det bliver vist 1000kr retur.. ups det var mange penge.. 

hvor lang tid tager det jer som regel at køre???

Fra Viborg til Hillerød tager det et sted mellem fire om fem timer alt efter hvordan trafikken kører og hvor mange gange vi er nød til at holde ind pga de kære børn.

Vi bruger 1000 for hele turen (bro plus benzin) tur/retur.

Hvor er det nu du skal hen? er der motorvej hele vejen? Vi har landevej de første 5 kvarter.

Anmeld

31. januar 2011

ChatH

msax skriver:

Fra Viborg til Hillerød tager det et sted mellem fire om fem timer alt efter hvordan trafikken kører og hvor mange gange vi er nød til at holde ind pga de kære børn.

Vi bruger 1000 for hele turen (bro plus benzin) tur/retur.

Hvor er det nu du skal hen? er der motorvej hele vejen? Vi har landevej de første 5 kvarter.

det hedder Åstrup Strandvej 68A, 8541 Skødstrup

krak ruteplan siger 2 timer og 48 min???

Anmeld

31. januar 2011

ChatH

Chatarina skriver:

det hedder Åstrup Strandvej 68A, 8541 Skødstrup

krak ruteplan siger 2 timer og 48 min???

ups med færge 3 26 uden færge

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.