2+5, svagt positiv?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. januar 2011

Louisiana

Kan du ikke smide et billede?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. januar 2011

Anonym trådstarter

Louisiana28 skriver:

Det er enorm svært at se på billedet, men jeg vil gøre et forsøg mere, mit kamera er bare så dårligt så snart det kommer tæt på Jeg prøver..

Anmeld

31. januar 2011

Anonym trådstarter

Her er to billeder, det er det tætteste jeg kan komme, uden det sløre.. Og den er tydeligere at se på end det vises på billedet

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

31. januar 2011

Anonym trådstarter

Louisiana28 skriver:

Så kom er billede på, men det er ikke så specielt tydeligt

Anmeld

31. januar 2011

mortilfreja

Jeg kan sagtens se to streger :-) Tillykke :-)

Anmeld

31. januar 2011

Anonym trådstarter

mortilfreja skriver:

Jeg kan sagtens se to streger :-) Tillykke :-)

Det kan jeg også selv, TYDELIGT endda

Jeg har bare testet negativt imorges.. Jeg undrer mig også over det kan ændre sig SÅ brat fra aften urin til morgen urin, men ja - godt nok var det opbevaret koldt.. Puha, er helt i chok, nervøs og enorm glad, men tør alligevel ikke helt.. Nu skal ugen gå MEGET HURTIGT!

Anmeld

31. januar 2011

Louisiana

Jeg kan godt se en svag streg. Men... Det er en Valmed, ikk?? Jeg har nemlig fået sådanne svar på mange af mine Valmed-tests, og jeg var altså ikke gravid  Det er ikke for at tage modet fra dig, jeg håber selvfølgelig den er god nok  Prøv igen om nogle dage eller en uge, når du er lidt længere i din cyklus

for den er der!!

Anmeld

31. januar 2011

mamiolvi

jeg testede postiv i fredags, der var jeg 3+2 og har testet positiv her dag siden, mere og mere klar streg for hver dag...
Jeg syntes det er så VIldt at jeg kunne teste positiv så tidlig, men har bare været klar over at jeg var gravid fra 4 dage før jeg testede postitv.. virkelilg vildt, og jeg er fyldt med syptomer...
tillykke til dig....

Anmeld

31. januar 2011

Anonym trådstarter

Louisiana28 skriver:

Jeg kan godt se en svag streg. Men... Det er en Valmed, ikk?? Jeg har nemlig fået sådanne svar på mange af mine Valmed-tests, og jeg var altså ikke gravid  Det er ikke for at tage modet fra dig, jeg håber selvfølgelig den er god nok  Prøv igen om nogle dage eller en uge, når du er lidt længere i din cyklus

for den er der!!

Valmed? Er det mærket eller?

Anmeld

31. januar 2011

Anonym trådstarter

mamiolvi skriver:

jeg testede postiv i fredags, der var jeg 3+2 og har testet positiv her dag siden, mere og mere klar streg for hver dag...
Jeg syntes det er så VIldt at jeg kunne teste positiv så tidlig, men har bare været klar over at jeg var gravid fra 4 dage før jeg testede postitv.. virkelilg vildt, og jeg er fyldt med syptomer...
tillykke til dig....

Jeg tør ikke tro på det, da det jo netop er meget tideligt, så er meget frustreret over én positiv og én negativ, men der er jo intet af rafle om, den ER positiv.. Meeen.. Det er ikke lige til at tro på lige nu, må teste hver morgen fra nu af

Men jeg håber da, virkelig, at den er der denne gang

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.