2+5, svagt positiv?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

35.530 visninger
34 svar
1 synes godt om
31. januar 2011

Anonym trådstarter

Hej piger..

Jeg har haft det meget underligt i kroppen de seneste dage.. Jeg har haft en værre murren i maven, tisset en del, sovet ufatteligt meget, virkelig været træt..

Så igår, kunne jeg ikke dy mig, og jeg testede.. Den var MEGA svag positiv, men der er ingen tvivl om at stregen er der! Den er trods alt til at se, især i dagslys idag..

Spørgsmålet er bare, er der andre der har ku teste SÅ tidligt?? Og kan man teste falsk positiv?? Jeg har taget én idag med morgenurin, det var godt nok opbevaret koldt, da jeg først sku ned og hente en test, men den er mere negativ end jeg kan tyde stregen, hvis man kigger efter kan den måske tydes - men synes det er svært at afgøre..

Så jeg vil betegne det som én svag positiv (uden tvivl) og én negativ (tvivl)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. januar 2011

Anonym trådstarter

piiiiiiiger

Anmeld

31. januar 2011

nahoje

Jeg testede også positiv ret tidligt. Er ikke helt sikker på hvor tidlig jeg var. Jeg er 9+3 i dag og testede positiv 19. dec. Men jeg tror man kan være ret sikker på en positiv test. Det er oftere omvendt, at en negativ test kan være falsk. Det er mit indtryk. Men jeg synes du skal være glad, for jeg synes det er et positivt svar. Eventuelt kan du prøve at teste igen om et par dage med frisk (varm) morgenurin.

Hilsen Nanna

Anmeld

31. januar 2011

Anonym trådstarter

nahoje skriver:

Jeg testede også positiv ret tidligt. Er ikke helt sikker på hvor tidlig jeg var. Jeg er 9+3 i dag og testede positiv 19. dec. Men jeg tror man kan være ret sikker på en positiv test. Det er oftere omvendt, at en negativ test kan være falsk. Det er mit indtryk. Men jeg synes du skal være glad, for jeg synes det er et positivt svar. Eventuelt kan du prøve at teste igen om et par dage med frisk (varm) morgenurin.

Hilsen Nanna

Mange tak for svaret

Jeg er også forholdsvis glad, det er bare svært at tro på Jeg må teste med frisk morgenurin imorgen og se det hele an, og ja, teste lidt dag for dag

Anmeld

31. januar 2011

nahoje

Det lyder som en god ide  Jeg krydser i hvert fald fingre for at den er god nok

Anmeld

31. januar 2011

Trine89

Jeg testede selv positiv 3+6.. og den var kun liiiiiige positiv (altså meget meget svag). 

men altså kan ikke kunne sige om den er god nok. kommer jo an på SÅ mange forskellige ting. 

men jeg vil sige at grundt til at man siger man kan vente med at teste til dagen man forventer mens. er fordi at man kan endnu i det som hedder en Biokemisk abort, som falder sammen med den dag mens egentlig også kommer.. så der er desværre nogen tilfælde hvor man godt kan test positiv meget tidligt men at der egentlig ikke er en graviditet.. (jeg skriver ikke dette for at tage håbet fra dig, men blot for at du også lige skal have dette med i baghovedet)

Hvis jeg var dig ville jeg vente med at tage en test.. måske tage en i midten af næste uge.. så kan du være lidt mere sikker på at resultaten er rigtig..

jeg  for at du kan få en rigtig flot Positiv test i næste uge også.. 

Trine - uge 11+3

Anmeld

31. januar 2011

Anonym trådstarter

nahoje skriver:

Det lyder som en god ide  Jeg krydser i hvert fald fingre for at den er god nok

Mange tak skal du have

Anmeld

31. januar 2011

Anonym trådstarter

Trine89 skriver:

Jeg testede selv positiv 3+6.. og den var kun liiiiiige positiv (altså meget meget svag). 

men altså kan ikke kunne sige om den er god nok. kommer jo an på SÅ mange forskellige ting. 

men jeg vil sige at grundt til at man siger man kan vente med at teste til dagen man forventer mens. er fordi at man kan endnu i det som hedder en Biokemisk abort, som falder sammen med den dag mens egentlig også kommer.. så der er desværre nogen tilfælde hvor man godt kan test positiv meget tidligt men at der egentlig ikke er en graviditet.. (jeg skriver ikke dette for at tage håbet fra dig, men blot for at du også lige skal have dette med i baghovedet)

Hvis jeg var dig ville jeg vente med at tage en test.. måske tage en i midten af næste uge.. så kan du være lidt mere sikker på at resultaten er rigtig..

jeg  for at du kan få en rigtig flot Positiv test i næste uge også.. 

Trine - uge 11+3

Sender PB

Anmeld

31. januar 2011

Anonym trådstarter

Er der ikke andre piger, med nogle erfaringer??

Anmeld

31. januar 2011

Moar2011

Anonym skriver:

piiiiiiiger

Jeg testede os ret tidligt positivt.. :

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.