Anonym skriver:
Jeg vælger altså at skrive anonymt, kan ikke lige overskue hvis nogen opdager hvem jeg er.
Det kan godt være det bliver lidt rodet og langt det her, undskylder på forhånd.
Når men for at komme med lidt grundviden så handler det om min ekskæreste. Jeg mødte ham som 14årig jeg blev med det samme dybt forelsket i ham (har aldrig været så forelsket i andre!!) vi var sammen et år, hvor han kun brugte mig når hans kæreste ikke havde tid. Efter et år slog han op med kæresten og vi blev kærester. Derefter var vi kærester i 5år. Vi boede sammen og jeg var stadig dybt forelsket i ham. En aften da vi var til fest med nogle venner, råbte han så alle kunne hør det at han ikke gad mig mere. Det kom ud af det blå! Fandt bagefter ud af at to af mine bedste veninder havde knaldet med ham flere gange mens vi var kærster. 2 uger efter han droppede mig fik han en ny kæreste. Jeg kom først over ham 3 år efter hvor jeg mødte min forlovede. Vores forhold blev mere bygget op på venskab som senere blev til kærlighed. Jeg vil mene jeg er forelsket i min forlovede, men det har ALDRIG været som med min ekskæreste. Jeg har nu fået en skøn datter med min forlovede og vi har det skønt. Min forlovede er alt det jeg altid har ønsket mig. Men ja nu kommer det slemme.. Han er bare ikke min ekskæreste
Idag har jeg opdaget at min ekskæreste og den pige som han fandt sammen med den gang efter mig, har slået op. Så jeg skrev til ham at jeg var ked af det på hans vejne og håbede han var OK. Lidt efter fik jeg en besked igen og da jeg så den var fra ham, begyndte mit hjerte at banke helt vildt. Org hvad fanden skal jeg gøre??? Jeg vil bare gerne over ham 1000% men det kan jeg bare ikke??
han er virkelig min eneste ene. men det går jo ikke..
Hjælp piger!!!
Jeg ved præcis hvordan du har det! Her er min historie:
Blev kærester med x, da jeg gik på efterskole. Vi var sammen i omkring halvanden år, hvorefter han slog op fordi han fandt en anden

vi havde et langdistance forhold, så havde det nok lidt på fornemmelsen! Da vi var sammen havde vi det så godt - vi komplimenterede hinanden super godt og ville det samme med livet! Ja, det gik så ikke!
Min nuværende kæreste var også en af mine rigtig gode venner og pludselig en dag begyndte vi bare at kæreste lidt! Jeg har på intet tidspunkt været så forelsket i Simon, som jeg var i x! Alligevel elsker jeg har jo selvfølgelig overalt på jorden!
Nå men på trods af, at Simon og jeg har været sammen i 7 år, så brugte jeg de første par år på at sammenligne Simon og x. Simon kunne aldrig leve op til x

Efter nogle år mødtes x og jeg igen, den gang vi slog op var det over Tlf, så jeg havde brug for At få det afsluttet ordentligt! Det fik jeg jo selvfølgelig ikke, tværtimod! Vi flirtede amok og jeg overvejede længe om Jeg skulle tage x tilbage. Min nuværende kæreste var virkelig en hæderlig fyr og tog det så cool - som han sagde, han ville bare have at jeg blev lykkelig. Jeg besluttede at blive ved Simon, men var længe i tvivl (sådan har jeg det en sjælden gang stadig)
Nå, det blev en lang smøre! Pointen med dette var, St jeg endte med at lave en liste over de ting, som jeg ønskede hos en mand. Derefter lavede jeg en plus og minus liste over drengene! Resultatet var lysende klart! Alt det jeg ledte efter, det havde Simon! X havde alt det sjove, spontane osv, hvorimod Simon var den mand, som jeg ville have børn med!
Man længes altid efter det man ikke har! Jeg tænker på x og alt det gode. Jeg erindrer ikke det dårlige og det er fejlen! Jeg ved nu, at hvis jeg tog x tilbage, så ville det sikkert være fantastisk det første halve år, men det ville aldrig blive godt!
Min prins er Simon og jeg respekterer ham virkelig for hans tolerance i mine følelsesmæssige kriser!
Jeg synes du skal slette hans nr og glemme ham! Du skaber kun problemer for dig selv! Jeg ved, at det er hammersvært, men med mindre at du ønsker at gå fra din mand, så nytter gamle følelser intet!