Anonym skriver:
Jeg vælger altså at skrive anonymt, kan ikke lige overskue hvis nogen opdager hvem jeg er.
Det kan godt være det bliver lidt rodet og langt det her, undskylder på forhånd.
Når men for at komme med lidt grundviden så handler det om min ekskæreste. Jeg mødte ham som 14årig jeg blev med det samme dybt forelsket i ham (har aldrig været så forelsket i andre!!) vi var sammen et år, hvor han kun brugte mig når hans kæreste ikke havde tid. Efter et år slog han op med kæresten og vi blev kærester. Derefter var vi kærester i 5år. Vi boede sammen og jeg var stadig dybt forelsket i ham. En aften da vi var til fest med nogle venner, råbte han så alle kunne hør det at han ikke gad mig mere. Det kom ud af det blå! Fandt bagefter ud af at to af mine bedste veninder havde knaldet med ham flere gange mens vi var kærster. 2 uger efter han droppede mig fik han en ny kæreste. Jeg kom først over ham 3 år efter hvor jeg mødte min forlovede. Vores forhold blev mere bygget op på venskab som senere blev til kærlighed. Jeg vil mene jeg er forelsket i min forlovede, men det har ALDRIG været som med min ekskæreste. Jeg har nu fået en skøn datter med min forlovede og vi har det skønt. Min forlovede er alt det jeg altid har ønsket mig. Men ja nu kommer det slemme.. Han er bare ikke min ekskæreste
Idag har jeg opdaget at min ekskæreste og den pige som han fandt sammen med den gang efter mig, har slået op. Så jeg skrev til ham at jeg var ked af det på hans vejne og håbede han var OK. Lidt efter fik jeg en besked igen og da jeg så den var fra ham, begyndte mit hjerte at banke helt vildt. Org hvad fanden skal jeg gøre??? Jeg vil bare gerne over ham 1000% men det kan jeg bare ikke??
han er virkelig min eneste ene. men det går jo ikke..
Hjælp piger!!!
Der kommer lige et WAKE-UP-CALL herfra.
Hvad er det for noget PXX at skrive til ham - og i det hele taget lyve for både ham og dig selv, når du skriver "jeg var ked af det på hans vegne og håbede at han var ok", - gu' var du ej ked af det, du ville simpelthen bare have ham i tale for at se, om der stadig var noget fra hans side - du tigger simpelthen efter bekræftelse fra en nar, der ikke kunne finde ud af at behandle dig ordentligt.
"Jeg har nu fået en skøn datter med min forlovede og vi har det skønt" - jamen, værsgo at ødelægge det, for det sker, hvis du fortsætter denne naive ungpige-flirt - du ender med at ødelægge forholdet til den eneste mand, der har stået standhaftigt ved din side og ovenikøbet givet dig den største gave nogensinde.
Jeg synes da lige, at du skal vende situationen om og se, hvordan DU ville have det, hvis din mand havde gang i sådan noget her lige nu........fedt ikke?
Hvad vil du gøre, hvis narren giver dig den smiger, du så desperat sukker efter - og han så vil have dyppet snablen? Du kunne måske lægge lidt mere energi i dit nuværende forhold i stedet?