hvor er det svært :'-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.341 visninger
12 svar
3 synes godt om
30. januar 2011

Anonym trådstarter

Jeg vælger altså at skrive anonymt, kan ikke lige overskue hvis nogen opdager hvem jeg er.

Det kan godt være det bliver lidt rodet og langt det her, undskylder på forhånd.

Når men for at komme med lidt grundviden så handler det om min ekskæreste. Jeg mødte ham som 14årig jeg blev med det samme dybt forelsket i ham (har aldrig været så forelsket i andre!!) vi var sammen et år, hvor han kun brugte mig når hans kæreste ikke havde tid. Efter et år slog han op med kæresten og vi blev kærester. Derefter var vi kærester i 5år. Vi boede sammen og jeg var stadig dybt forelsket i ham. En aften da vi var til fest med nogle venner, råbte han så alle kunne hør det at han ikke gad mig mere. Det kom ud af det blå! Fandt bagefter ud af at to af mine bedste veninder havde knaldet med ham flere gange mens vi var kærster. 2 uger efter han droppede mig fik han en ny kæreste. Jeg kom først over ham 3 år efter hvor jeg mødte min forlovede. Vores forhold blev mere bygget op på venskab som senere blev til kærlighed. Jeg vil mene jeg er forelsket i min forlovede, men det har ALDRIG været som med min ekskæreste. Jeg har nu fået en skøn datter med min forlovede og vi har det skønt. Min forlovede er alt det jeg altid har ønsket mig. Men ja nu kommer det slemme.. Han er bare ikke min ekskæreste  Idag har jeg opdaget at min ekskæreste og den pige som han fandt sammen med den gang efter mig, har slået op. Så jeg skrev til ham at jeg var ked af det på hans vejne og håbede han var OK. Lidt efter fik jeg en besked igen og da jeg så den var fra ham, begyndte mit hjerte at banke helt vildt. Org hvad fanden skal jeg gøre??? Jeg vil bare gerne over ham 1000% men det kan jeg bare ikke??

han er virkelig min eneste ene. men det går jo ikke..

Hjælp piger!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. januar 2011

Kvindemin

Hvis du gerne vil over ham, hvorfor skriver du så til ham? Hvis du gerne vil glemme ham, skal du jo netop lade vær med at have hans tlf. nr, lade vær med at kontakte ham - så kommer du da først til at tænke på ham.
Og erllers må du jo fortælle ham, at i ikke kan snakke sammen, da du nu er kommet videre i livet.
Ser ikke andre udveje.

Knus

Anmeld

30. januar 2011

Rockertand

Anonym skriver:

Jeg vælger altså at skrive anonymt, kan ikke lige overskue hvis nogen opdager hvem jeg er.

Det kan godt være det bliver lidt rodet og langt det her, undskylder på forhånd.

Når men for at komme med lidt grundviden så handler det om min ekskæreste. Jeg mødte ham som 14årig jeg blev med det samme dybt forelsket i ham (har aldrig været så forelsket i andre!!) vi var sammen et år, hvor han kun brugte mig når hans kæreste ikke havde tid. Efter et år slog han op med kæresten og vi blev kærester. Derefter var vi kærester i 5år. Vi boede sammen og jeg var stadig dybt forelsket i ham. En aften da vi var til fest med nogle venner, råbte han så alle kunne hør det at han ikke gad mig mere. Det kom ud af det blå! Fandt bagefter ud af at to af mine bedste veninder havde knaldet med ham flere gange mens vi var kærster. 2 uger efter han droppede mig fik han en ny kæreste. Jeg kom først over ham 3 år efter hvor jeg mødte min forlovede. Vores forhold blev mere bygget op på venskab som senere blev til kærlighed. Jeg vil mene jeg er forelsket i min forlovede, men det har ALDRIG været som med min ekskæreste. Jeg har nu fået en skøn datter med min forlovede og vi har det skønt. Min forlovede er alt det jeg altid har ønsket mig. Men ja nu kommer det slemme.. Han er bare ikke min ekskæreste  Idag har jeg opdaget at min ekskæreste og den pige som han fandt sammen med den gang efter mig, har slået op. Så jeg skrev til ham at jeg var ked af det på hans vejne og håbede han var OK. Lidt efter fik jeg en besked igen og da jeg så den var fra ham, begyndte mit hjerte at banke helt vildt. Org hvad fanden skal jeg gøre??? Jeg vil bare gerne over ham 1000% men det kan jeg bare ikke??

han er virkelig min eneste ene. men det går jo ikke..

Hjælp piger!!!

Der kommer lige et WAKE-UP-CALL herfra.

Hvad er det for noget PXX at skrive til ham - og i det hele taget lyve for både ham og dig selv, når du skriver "jeg var ked af det på hans vegne og håbede at han var ok", - gu' var du ej ked af det, du ville simpelthen bare have ham i tale for at se, om der stadig var noget fra hans side - du tigger simpelthen efter bekræftelse fra en nar, der ikke kunne finde ud af at behandle dig ordentligt. 

"Jeg har nu fået en skøn datter med min forlovede og vi har det skønt" - jamen, værsgo at ødelægge det, for det sker, hvis du fortsætter denne naive ungpige-flirt - du ender med at ødelægge forholdet til den eneste mand, der har stået standhaftigt ved din side og ovenikøbet givet dig den største gave nogensinde.

Jeg synes da lige, at du skal vende situationen om og se, hvordan DU ville have det, hvis din mand havde gang i sådan noget her lige nu........fedt ikke?

Hvad vil du gøre, hvis narren giver dig den smiger, du så desperat sukker efter - og han så vil have dyppet snablen? Du kunne måske lægge lidt mere energi i dit nuværende forhold i stedet? 

Anmeld

30. januar 2011

JustAnotherName

Hvad er det for noget PXX at skrive til ham - og i det hele taget lyve for både ham og dig selv, når du skriver "jeg var ked af det på hans vegne og håbede at han var ok", - gu' var du ej ked af det, du ville simpelthen bare have ham i tale for at se, om der stadig var noget fra hans side - du tigger simpelthen efter bekræftelse fra en nar, der ikke kunne finde ud af at behandle dig ordentligt. 

"Jeg har nu fået en skøn datter med min forlovede og vi har det skønt" - jamen, værsgo at ødelægge det, for det sker, hvis du fortsætter denne naive ungpige-flirt - du ender med at ødelægge forholdet til den eneste mand, der har stået standhaftigt ved din side og ovenikøbet givet dig den største gave nogensinde.

Jeg synes da lige, at du skal vende situationen om og se, hvordan DU ville have det, hvis din mand havde gang i sådan noget her lige nu........fedt ikke?

Hvad vil du gøre, hvis narren giver dig den smiger, du så desperat sukker efter - og han så vil have dyppet snablen? Du kunne måske lægge lidt mere energi i dit nuværende forhold i stedet? 

Skrevet uden fingre lagt imellem!!
Men jeg må nok erklære mig enig i dette svar.

HVORFOR dog gå tilbage til sådan en fuser ??
Og selvom du måske ikke, i sidste ende, ville gå så langt, hvorfor så overhovedet tirre til muligheden, tankerne og i det hele taget (gen)skabe kontakten??

Og hvis han virkelig var din eneste ene, så var det altså desværre ikke gengældt - Så havde han behandlet dig bedre, og været der endnu, og så ville HAN have været din forlovede og faren til dit barn - Sådan blev det ikke.
Så du må simpelthen se at komme videre! Og gøre dig bedre fortjent som kæreste til din forlovedes - til dit barns far! Og give slip på ideen om den fuser-eks! - Og dropåe alt kontakt til ham!!

Anmeld

30. januar 2011

Louisiana

Nej, jeg håber sandelig ikke for dig, at din forlovede er som din eks! Og nu bliver jeg nok lidt streng, men hvad f*nden vil du med din eks??! Du ved oven i købet, at han har bollet udenom - med dine veninder!! VIL du gerne bruges som en dørmåtte?? Ej, vågn op!

Der vil altid være noget specielt over ens første teenage-forelskelse, men du har lige nu en lille familie, som regner med dig, og som bestemt ikke har fortjent, at du overvejer at bytte dem ud med sådan en latterlig klaphat! Hvordan ville du ha' det, hvis det var din forlovede der gik i sådanne tanker?

Slet hans nummer, eller endnu bedre, få nyt nummer, så han ikke kan kontakte dig igen.

Jeg beklager hvis det blev for hårdt, men du trænger vist til en rusketur

Anmeld

30. januar 2011

Steph_Laurits

Rockertand skriver:

Jeg kunne ikke skrive det bedre!!

Er SÅ enig i dit svar

Anmeld

30. januar 2011

JuelZ

Vil sige som de andre, drop kontakten til ham, det hjalp for mig den gang jeg troede min eks var den rette for mig (den eneste ene), det var overhovedet ikke gengældt så jeg tvang mig selv til at slette alt kontakt... selv de venner jeg lærte af kende da jeg mødte ham slettede jeg for ikke at komme til at snakke med dem om ham, og jeg siger dig, alt mit tøj jeg havde fået fra ham og gaver o.lign blev kastet langt væk og nærmest brændt og dagbøger hvor han var iblandt slettede jeg.. 3 år senere mødte jeg ham, og jeg havde ingenting til overs for ham... mødte han først så sent fordi vi boede forholdsvis langt væk fra hinanden - faxe til tune det er ok langt... men da jeg så ham blev jeg lettet over at jeg intet havde af følelser andet end "hey ham kender jeg"..
vil råde dig til at gøre det samme

Anmeld

30. januar 2011

Ann.

Rockertand skriver:

Hårdt og kontant! 

Sådan skal det lyde 

Er helt enig 

Anmeld

30. januar 2011

Ann.

Rockertand skriver:

Hårdt og kontant! 

Sådan skal det lyde 

Er helt enig 

Anmeld

30. januar 2011

morethanperfect

Enig med de andre ... Har selv været der for år tilbage , men indså hurtigt det var bedst og droppe kontakten . Håber du indser det samme , og vil lytte på os andre 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.