Min evne til at gætte kønnet på jeres barn.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. januar 2011

N&J

MetteDN skriver:

Dreng eller pige ?

Jeg syntes faktisk den er lidt svær, mest fordi det er svært at se om du er langt henne (og det derved kunne være en dreng9 eller om du egentlig ikke er så langt henne igen.. mit gæt er en pige

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. januar 2011

Happiness

N&J skriver:

Jeg tror altså en dreng..  og plejer sjældent at tage fejl, men der skal jo være en første gang for alting

Det blir spændende at se om du får ret Har fra starten været overbevist om at det er en pige, men er begyndt at tvivle... Og det kunne være dejligt med en lille dreng

Også praktisk... Vi bor i en 2 værelset, og soveværelset har grønt tema Men hvis det nu skulle blive en pige, må det jo blive grøn/lyserød tema

Anmeld

30. januar 2011

N&J

MaybeMe skriver:

Det blir spændende at se om du får ret Har fra starten været overbevist om at det er en pige, men er begyndt at tvivle... Og det kunne være dejligt med en lille dreng

Også praktisk... Vi bor i en 2 værelset, og soveværelset har grønt tema Men hvis det nu skulle blive en pige, må det jo blive grøn/lyserød tema

Ja, det bliver da spændende, jeg måtte selv vente helt til fødslen for at finde ud af det, men havde meget på fornemmelsen at det ville blive en pige.. 

Anmeld

31. januar 2011

MetteDN

N&J skriver:

Jeg syntes faktisk den er lidt svær, mest fordi det er svært at se om du er langt henne (og det derved kunne være en dreng9 eller om du egentlig ikke er så langt henne igen.. mit gæt er en pige

Scanningen siger en dreng.. Jeg er 23 uger henne.

Anmeld

31. januar 2011

N&J

MetteDN skriver:

Scanningen siger en dreng.. Jeg er 23 uger henne.

Ihh jeg skulle have stolet på min første indskyldelse.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.