Min evne til at gætte kønnet på jeres barn.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.887 visninger
74 svar
0 synes godt om
30. januar 2011

Anonym trådstarter

Hejsa

PGA. muligheden for kritik vil jeg være ano.

Men jeg synes jeg har en evne til at føle se og fornemme om barnet i din mave bliver en pige eller dreng.

Vil I være med til at vise mig et billede af jeres mave hvor jeg så bagefter vil gætte om det er pige eller dreng i venter.

Det er en slags 6. sans jeg har fundet ud af jeg har.

Håber I vil være med

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. januar 2011

Loa

Anonym skriver:

Hejsa

Men jeg synes jeg har en evne til at føle se og fornemme om barnet i din mave bliver en pige eller dreng.

Vil I være med til at vise mig et billede af jeres mave hvor jeg så bagefter vil gætte om det er pige eller dreng i venter.

Håber I vil være med

Hvor langt henne skal man være før du kan bruge et billede af maven? Kunne da være sjovt og se om det passer det du gætter......

Anmeld

30. januar 2011

AnneBJ

Anonym skriver:

Hejsa

Håber I vil være med

Du må gerne gætte på mig Hvor langt henne skal man være når billedet er taget og skal du have fra siden, bagfra, forfra eller det hele?

Anmeld

30. januar 2011

Mikkel's mor <3

Anonym skriver:

Hejsa

Håber I vil være med

dreng eller pige ? 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

30. januar 2011

Anonym trådstarter

Loa skriver:

Hvor langt henne skal man være før du kan bruge et billede af maven? Kunne da være sjovt og se om det passer det du gætter......

Jamen det har jeg faktisk ikke tænkt på. Nok helst 10 uger og opad tror jeg Og helst et billede fra siden

Tusind tak for din deltagelse, går dette godt vil jeg afsløre mig så I ikke tror jeg er en pervers gris der sidder bag skærmen

Anmeld

30. januar 2011

Anonym trådstarter

AnneBJ skriver:

Du må gerne gætte på mig Hvor langt henne skal man være når billedet er taget og skal du have fra siden, bagfra, forfra eller det hele?

Jamen det har jeg faktisk ikke tænkt på. Nok helst 10 uger og opad tror jeg Og helst et billede fra siden

Tusind tak for din deltagelse, går dette godt vil jeg afsløre mig så I ikke tror jeg er en pervers gris der sidder bag skærmen

Anmeld

30. januar 2011

Anonym trådstarter

Jennifer skriver:

dreng eller pige ? 

Dreng

Anmeld

30. januar 2011

Mikkel's mor <3

Anonym skriver:

Dreng

haha lol det er sku rigtig fødte nemlig den smukkeste dreng d. 11 dec

sygt nok

Anmeld

30. januar 2011

Anonym trådstarter

Jennifer skriver:

haha lol det er sku rigtig fødte nemlig den smukkeste dreng d. 11 dec

sygt nok

Det er jeg glad for at høre

Det kildede helt nede i maven da jeg skulle gætte udfra dit billede fordi jeg troede at mine "evner" ville svigte mig

Anmeld

30. januar 2011

Lou87

Anonym skriver:

Hejsa

Håber I vil være med

Nu har jeg født.. Men hvis du ser bort fra mit profilbillede og min profil, kan du så gætte det udfra mit mavebillede ? :-)

(bare for sjov.. og så bestemmer du jo selv om du vil snyde )

Min mave 2 dage før jeg fødte:

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.