endnu et fantastisk besøg fra Dinna88

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. januar 2011

2babygirls

quar20 skriver:

arhhh bette mus da hehe...!!

Ja det er et modermærkeanlæg men det har faktisk været synligt siden fødslen..! Syntes dog det er "falmet" lidt med tiden..

Ejh hvor fedt  Har nemlig et "familie" modersmærke på højre arm, præcis samme "logo" og samme sted som min bedstefar havde og min far har den ved albuen, så håber da Madeleine også bliver stemplet en dag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. januar 2011

quar20

Tina&Martin skriver:

Ejh hvor fedt  Har nemlig et "familie" modersmærke på højre arm, præcis samme "logo" og samme sted som min bedstefar havde og min far har den ved albuen, så håber da Madeleine også bliver stemplet en dag

Ej hvor skægt..!! Jeg har ved min kind, det havde min farmor også, og hendes mor havde, og tilbage til hendes mor også

Anmeld

30. januar 2011

Maja_4000

Jaaaa, der er lidt langt hen til jer! Men så må du da endelig sige til hvis I er i Østjylland en dag.

Jeg synes også at du skulle komme til sjælland  Der er sikkert riiigtig mange som gerne vil møde op med deres børn 

Anmeld

30. januar 2011

Laulund87

Wow altså! Men det er jo ikke nogen overraskelse når det er den bedste fotograf og det smukkeste barn Perfect match!

Og jeg er totalt tøsefornærmet over at jeg er gået glip af det. Hmpf!

Anmeld

30. januar 2011

quar20

Laulund87 skriver:

Wow altså! Men det er jo ikke nogen overraskelse når det er den bedste fotograf og det smukkeste barn Perfect match!

Og jeg er totalt tøsefornærmet over at jeg er gået glip af det. Hmpf!

hihih jamen søde Charlotte Jeg har sagt det før og siger det igen DU ER HJERTELIG VELKOMMEN - Uhh hvor er du altså sød.. Sidder med smil op til begge øre nu hvor er du altså bare SÅ SØD

Anmeld

30. januar 2011

Laulund87

quar20 skriver:

hihih jamen søde Charlotte Jeg har sagt det før og siger det igen DU ER HJERTELIG VELKOMMEN - Uhh hvor er du altså sød.. Sidder med smil op til begge øre nu hvor er du altså bare SÅ SØD

Tihi jeg overlever nok, vi må bare snart mødes igen!

Tak da, du er da også bare sød

Anmeld

30. januar 2011

SSL

quar20 skriver:

Ja som overskriften lyder så har jeg endnu engang haft fornøjelsen af at have Dinna88 aka. Christina på besøg for at tage en masse billeder af lillemanden..!! ARHH jeg ELSKER billederne, og jeg ELSKER Christinas måde at finde det unikke billede osv

Liam er nu 10 uger - 10 UGER?!.. Min barsel er jo snart forbi, han starter i skole, han går til fester, han flytter hjemmefra..!! ARHHH tiden løber altså ALT for hurtigt forbi mig..!! Han smiler og pludre, er EKSTREM opmærksom HELE tiden.. Han sover bestemt ikke dagene væk Han NYDER når storebror viser ham en masse fine ting, han ELSKER at der er mennesker omkring ham og han ELSKER at ligge KUN i ble og blive nusset om

Han har jo lige været syg hvor vi har været indlagt for rs virus - og her i denne uge har storebror så været syg og været hjemme, og sørme om lillemand nu ikke er blevet snottet..!! Nå men han er ikke pyller denne gang HELDIGVIS

Jeg vil skyde på han vejer godt 5,6 og er 60cm lang.. lang..!! Men vi får først SP efter dåben som vi iøvrigt skal holde her d. 13 på TInos 2års fødselsdag.. Vi har valgt at slå det sammen da det er de samme mennesker der skal inviteres - så vi holder stor fest for begge børn

Nå men nu skal i ikke trækkes mere med min snak - så værsgo piwer her kan i så se nogle af de MANGE billeder der er blevet fyret af idag af skønne Dinna88/Christina

Mange knus fra Maria og Liam

Ej, en lækker bebs!  Der blev jeg igen, mere skruk Han er meget smuk og dejlig

Anmeld

30. januar 2011

Oliver,Troia&Wictor

nåh hvor er han kær...super billeder

gad  virkelig oz godt have nogle billeder af mine skønne unger....

Anmeld

30. januar 2011

quar20

Laulund87 skriver:

Tihi jeg overlever nok, vi må bare snart mødes igen!

Tak da, du er da også bare sød

Jeg er HEL sikkert frisk på at mødes igen Vi skal lige over dåben også er jeg frisk som en havørn

Tak <3

Anmeld

30. januar 2011

quar20

SSL skriver:

Ej, en lækker bebs!  Der blev jeg igen, mere skruk Han er meget smuk og dejlig

arhhh 1000 mange gange tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.