Ja som overskriften lyder så har jeg endnu engang haft fornøjelsen af at have Dinna88 aka. Christina på besøg for at tage en masse billeder af lillemanden..!!
ARHH jeg ELSKER billederne, og jeg ELSKER Christinas måde at finde det unikke billede osv 
Liam er nu 10 uger - 10 UGER?!.. Min barsel er jo snart forbi, han starter i skole, han går til fester, han flytter hjemmefra..!! ARHHH tiden løber altså ALT for hurtigt forbi mig..!!
Han smiler og pludre, er EKSTREM opmærksom HELE tiden.. Han sover bestemt ikke dagene væk
Han NYDER når storebror viser ham en masse fine ting, han ELSKER at der er mennesker omkring ham og han ELSKER at ligge KUN i ble og blive nusset om 
Han har jo lige været syg hvor vi har været indlagt for rs virus - og her i denne uge har storebror så været syg og været hjemme, og sørme om lillemand nu ikke er blevet snottet..!! Nå men han er ikke pyller denne gang HELDIGVIS 
Jeg vil skyde på han vejer godt 5,6 og er 60cm lang.. lang..!! Men vi får først SP efter dåben som vi iøvrigt skal holde her d. 13 på TInos 2års fødselsdag.. Vi har valgt at slå det sammen da det er de samme mennesker der skal inviteres - så vi holder stor fest for begge børn 
Nå men nu skal i ikke trækkes mere med min snak - så værsgo piwer her kan i så se nogle af de MANGE billeder der er blevet fyret af idag af skønne Dinna88/Christina 
Mange knus fra Maria og Liam
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld