Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
sarahb skriver: butter chicken, opskriften er på tv2.dkden vildeste gode opskrift
butter chicken, opskriften er på tv2.dkden vildeste gode opskrift
hmm er en klovn til at finde sådan nået på en side
Et link
Er fundet og skrevet ud - tak
Noneother skriver: Du kan ta´500g Kylling, 1pk. bacon i tern, 1 løg og hvidløg og rist på en pande. Derefter tilsætter du en dåse tomatpasta og madlavningsfløde efter behov. S´følig krydderier. Næsten lige inden servering tilsættes nogle frosne ærter. Serveres med (brune) ris. Det er bare SÅ lækkert! -og det mætter for sindsygt.
Du kan ta´500g Kylling, 1pk. bacon i tern, 1 løg og hvidløg og rist på en pande.
Derefter tilsætter du en dåse tomatpasta og madlavningsfløde efter behov. S´følig krydderier. Næsten lige inden servering tilsættes nogle frosne ærter.
Serveres med (brune) ris.
Det er bare SÅ lækkert! -og det mætter for sindsygt.
Så fik jeg lavet retten - Og det ser MEGET lækkert ud.
Glæder mig til at smage det om en lille uges tid
Tak for hjælpen
bullerbassen skriver: Så fik jeg lavet retten - Og det ser MEGET lækkert ud. Glæder mig til at smage det om en lille uges tid Tak for hjælpen
Så lidt da
Hvorfor først om en uge?
Noneother skriver: Så lidt da Hvorfor først om en uge?
Fordi det var en ret vi skal have med på skiferie
laver maden klar hjemme og fryser ned og tar med
Og skal afsted i næste uge
bullerbassen skriver: Fordi det var en ret vi skal have med på skiferie laver maden klar hjemme og fryser ned og tar med Og skal afsted i næste uge
Aahh snedigt. Go´Tur!
Noneother skriver: Aahh snedigt. Go´Tur!
jep jep - så kan jeg slappe max af i den uge TAARK
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128