Hvorfor skal jeg være så "fornuftig" ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. januar 2011

LilleMor10

DeniseM skriver:

Nu kiggede jeg lige på din profil og kan se du bor i nordsjælland.
Manden og jeg var på Sauntehus Slotshotel (I Hornbæk) til en overnatning med 3-retters menu, velkomstdrink, kaffe og kage, vinsmagning, morgenbuffet osv.. ml. d. 15 og 16. januer i år. Det var super romantisk

Bare et lille forslag, som måske kunne være en idé.

ej det lyder rigtig hyggeligt! Hvad måtte i give for sådan en omgang ? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. januar 2011

DM88

LilleMor10 skriver:

Jeg forstår hvad du mener 

tror bare jeg er for "nærig" hehe 

Måske man kunne gøre det billigt og enkelt??

Hvad med at tage en flaske god brus og lidt jordbær med ind i kongenshave når det bliver varmere, hvor i bare er jer to.. Eller på stranden?

Anmeld

30. januar 2011

LilleMor10

DeniseM skriver:

Måske man kunne gøre det billigt og enkelt??

Hvad med at tage en flaske god brus og lidt jordbær med ind i kongenshave når det bliver varmere, hvor i bare er jer to.. Eller på stranden?

Ja det kunne man også har det der slot en hjemmeside ?

Anmeld

30. januar 2011

DM88

LilleMor10 skriver:

ej det lyder rigtig hyggeligt! Hvad måtte i give for sådan en omgang ? 

Vi fik det godt nok i bryllupsgave af et af vores gode vennepar (det er snart 4 år siden vi blev gift, så vi syntes det var på tide at få det brugt)

Men har lige tjekket deres hjemmeside, det koster 895 pr. person! Men det var bare SÅ hyggeligt, med levende lys, slotsstemning, sød musik, og helt vildt hyggelige tjenere. Vi følte os temmeligt forkælet.

Anmeld

30. januar 2011

DM88

LilleMor10 skriver:

Ja det kunne man også har det der slot en hjemmeside ?

Slotshotel.dk tror jeg..

Og så under Santehus..

Anmeld

30. januar 2011

2babygirls

LilleMor10 skriver:

Der er ikke rigtig det store problem at få ham passet, vi bor 5 min fra min mor 

problemet ligger i at han først har fri kl 18:30 hver dag, og 16:00 lørdage, så går han til sin hobby mandag og onsdag, der er han hjemme fra kl 22. så hver søndag øver han revy. så der er faktisk ikke så meget tid til hygge 

Ihhhh så er der ikke meget tid til hygge og alt det.. hvor gammel er jeres lille dreng??

Martin har fri kl 16 hver dag så er hjemme senest 16.20 så vi har masser af kærestetid fordi musen bliver puttet kl 19...

Håber da I snart kan finde en dag, så der kan opstå sød musik

Anmeld

30. januar 2011

LilleMor10

Tina&Martin skriver:

Ihhhh så er der ikke meget tid til hygge og alt det.. hvor gammel er jeres lille dreng??

Martin har fri kl 16 hver dag så er hjemme senest 16.20 så vi har masser af kærestetid fordi musen bliver puttet kl 19...

Håber da I snart kan finde en dag, så der kan opstå sød musik

Han er snart 8 Mdr 

Anmeld

30. januar 2011

2babygirls

LilleMor10 skriver:

Han er snart 8 Mdr 

Så han er jo næsten på vej i seng når din kæreste kommer hjem???

Øvs, altså!!! Har han ikke en masse rest ferie der lige skal fyres af om lidt så I kan hygge jer sammen mens lille manden bliver set til

Anmeld

30. januar 2011

LilleMor10

Tina&Martin skriver:

Så han er jo næsten på vej i seng når din kæreste kommer hjem???

Øvs, altså!!! Har han ikke en masse rest ferie der lige skal fyres af om lidt så I kan hygge jer sammen mens lille manden bliver set til

nej han når lige at sige godmorgen til ham og godnat 

og han har først ferie til sommer 

Anmeld

30. januar 2011

oo

kunne man ikke se det sådan, at det at I plejer jeres forhold er lig med at I bliver sammen og fortsætter med også at være forældre sammen hvilket er en gave til jeres søn?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.