Hvorfor skal jeg være så "fornuftig" ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.588 visninger
28 svar
0 synes godt om
30. januar 2011

LilleMor10

Jeg har et mindre problem her hjemme, Mig og min kære kæreste trænger såen til en lille ferie eller i hvertfald noget forkælelse 

Men hver gang vi snakker om at tage en lille rejse, et kro ophold eller noget lidt større end en biograf tur, for jeg dårlig samvittighed over for vores søn, for sådanne fornøjelser koster jo penge, og inde i min lille hjerne mener jeg at alle overskuds penge skal bruges på vores kære søn. Vi har haft en del problemer i forholdet fordi vi ikke har kunne "være sammen" vi har haft en lille pause fra hinanden, vi har dog heldigvis fået løst det nu, 

jeg ville så gerne vise ham at bare fordi vi er forældre behøver alt ikke handle om økonomi, bleer og arbejde. 

er der nogen der har nogle gode råd, eller selv har erfaret det og kommet igennem det ? 

Knus Sara, der håber hendes samvittighed snart lader hende bruge penge på sit forhold 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. januar 2011

2babygirls

LilleMor10 skriver:

Jeg har et mindre problem her hjemme, Mig og min kære kæreste trænger såen til en lille ferie eller i hvertfald noget forkælelse 

Men hver gang vi snakker om at tage en lille rejse, et kro ophold eller noget lidt større end en biograf tur, for jeg dårlig samvittighed over for vores søn, for sådanne fornøjelser koster jo penge, og inde i min lille hjerne mener jeg at alle overskuds penge skal bruges på vores kære søn. Vi har haft en del problemer i forholdet fordi vi ikke har kunne "være sammen" vi har haft en lille pause fra hinanden, vi har dog heldigvis fået løst det nu, 

jeg ville så gerne vise ham at bare fordi vi er forældre behøver alt ikke handle om økonomi, bleer og arbejde. 

er der nogen der har nogle gode råd, eller selv har erfaret det og kommet igennem det ? 

Knus Sara, der håber hendes samvittighed snart lader hende bruge penge på sit forhold 

En laaaaang gåtur i skoven er jo ganske gratis, hvis den er i gå afstand.. der kan I jo kramme, kysse, holde i hånd und so wieter  Og mon ikke bassemanden liii kan passes imens ???

Anmeld

30. januar 2011

Lullaby

LilleMor10 skriver:

Hvad med at ønske sig et biografgavekort når i har fødselsdag?

Så bruger i ikke penge og i kan tage en aften fri bare jer 2

Anmeld

30. januar 2011

LilleMor10

Tina&Martin skriver:

En laaaaang gåtur i skoven er jo ganske gratis, hvis den er i gå afstand.. der kan I jo kramme, kysse, holde i hånd und so wieter  Og mon ikke bassemanden liii kan passes imens ???

Der er ikke rigtig det store problem at få ham passet, vi bor 5 min fra min mor 

problemet ligger i at han først har fri kl 18:30 hver dag, og 16:00 lørdage, så går han til sin hobby mandag og onsdag, der er han hjemme fra kl 22. så hver søndag øver han revy. så der er faktisk ikke så meget tid til hygge 

Anmeld

30. januar 2011

LilleMor10

Lullaby skriver:

Hvad med at ønske sig et biografgavekort når i har fødselsdag?

Så bruger i ikke penge og i kan tage en aften fri bare jer 2

Det ønskede vi os faktisk i julegave 

vi fik dog ikke et, smiler.

Anmeld

30. januar 2011

klmf

Prøv at vende den om og spørge dig selv, hvad vil bassen allerhelst have? Nyt tøj, legetøj eller to forældre, der er glade for hinanden?? Jeg gætter på det sidste.

Vi lever også på et lille budget, men barnet har hvad han skal bruge... Så hvis I har penge, der kan gå til lidt hygge for jer to - måske bare en enkelt overnatning, så synes jeg det er en god investering

Anmeld

30. januar 2011

LilleMor10

lotchen skriver:

Prøv at vende den om og spørge dig selv, hvad vil bassen allerhelst have? Nyt tøj, legetøj eller to forældre, der er glade for hinanden?? Jeg gætter på det sidste.

Vi lever også på et lille budget, men barnet har hvad han skal bruge... Så hvis I har penge, der kan gå til lidt hygge for jer to - måske bare en enkelt overnatning, så synes jeg det er en god investering

Mener du en overnatning på et hotel ? 

Anmeld

30. januar 2011

DM88

Nu har jeg ingen bebser endnu, men..
Det er jo super vigtigt at prioritere parforholdet! Det vil både jeres barn og jer selv have gavn af langt ude i fremtiden..
Det er jo dejligt for børnene at se at mor og far elsker hinanden og prioritere hinanden.
I kommer jo gladere og genopfrisket hjem fra en romantisk "nu er det bare os to" dag, overnatning..
Så har i overskuddet til at være nærværende og kærlige forældre også..

Ved ikke om du kan bruge mit svar til noget, jeg er hverken mor eller en haj til at formulere mig..

Anmeld

30. januar 2011

LilleMor10

DeniseM skriver:

Nu har jeg ingen bebser endnu, men..
Det er jo super vigtigt at prioritere parforholdet! Det vil både jeres barn og jer selv have gavn af langt ude i fremtiden..
Det er jo dejligt for børnene at se at mor og far elsker hinanden og prioritere hinanden.
I kommer jo gladere og genopfrisket hjem fra en romantisk "nu er det bare os to" dag, overnatning..
Så har i overskuddet til at være nærværende og kærlige forældre også..

Ved ikke om du kan bruge mit svar til noget, jeg er hverken mor eller en haj til at formulere mig..

Jeg forstår hvad du mener 

tror bare jeg er for "nærig" hehe 

Anmeld

30. januar 2011

DM88

LilleMor10 skriver:

Mener du en overnatning på et hotel ? 

Nu kiggede jeg lige på din profil og kan se du bor i nordsjælland.
Manden og jeg var på Sauntehus Slotshotel (I Hornbæk) til en overnatning med 3-retters menu, velkomstdrink, kaffe og kage, vinsmagning, morgenbuffet osv.. ml. d. 15 og 16. januer i år. Det var super romantisk

Bare et lille forslag, som måske kunne være en idé.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.