Er jeg sippet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. januar 2011

2721

henh01 skriver:

så er jeg nok ekstra sippet, for min datter skulle bestemt heller ikke være med til at se en kvinde smide tøjet og strutte med rumpen så man nærmest kan se hvad hun har fået at spise. Sætte sig over en mand og lave seksuelle moves. No fucking way! Det høre sig bare ikke til i et barns opfattelse af hvordan mor og far går på arbejde osv. Og jeg synes bestemt det er forkert at proppe den virkelig ned over deres små hoveder i en alder af 6 år. Hvad kommer de hen og siger/gør i skolen, nej puha. Jeg ville gå fuldstændig skråt og være 4½ sekund fra at slå min datters far så hårdt at englene ku høre det hvis han tog vores datter med til sådan en "kulturel opvisning"

kunne ikke have skrevet det bedre selv

føj for pokker, men ja vi er jo alle forskellige!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. januar 2011

Carina1977

jeg er målløs

Anmeld

30. januar 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Det er absoult NO GO!!!!

Anmeld

3. februar 2011

Chillien

henh01 skriver:

så er jeg nok ekstra sippet, for min datter skulle bestemt heller ikke være med til at se en kvinde smide tøjet og strutte med rumpen så man nærmest kan se hvad hun har fået at spise. Sætte sig over en mand og lave seksuelle moves. No fucking way! Det høre sig bare ikke til i et barns opfattelse af hvordan mor og far går på arbejde osv. Og jeg synes bestemt det er forkert at proppe den virkelig ned over deres små hoveder i en alder af 6 år. Hvad kommer de hen og siger/gør i skolen, nej puha. Jeg ville gå fuldstændig skråt og være 4½ sekund fra at slå min datters far så hårdt at englene ku høre det hvis han tog vores datter med til sådan en "kulturel opvisning"

Må nok være delvist enig... Man behøver ikke sidde og kigge på det med barnet.. Man kan jo gå ud af rummet.. Men sys ikk man skal stejle helt og holde det for øjnene.. Det er dog alligevel sådan verden er skruet sammen..

Og så kan vi jo diskutere hvor pædagoisk rigtigt det er at slå andre mennesker

Anmeld

3. februar 2011

Multebær

Det er forkert og håber virkelig dem med ansvar for barnet gik fra lokalet øjeblikkeligt. 

Jeg er dybt forarget over mangel på dømmekræf hos alle tilstedeværende. ALLE tilskuere, stripper, forældre burde have stoppet seancen øjeblikkeligt. 

..........jeg er rystet og vred 

Anmeld

3. februar 2011

Multebær

Lullaby skriver:

Nej mine børn får heller ikke lov til at være på face før de er de 13 år det kræves..

Anmeld

3. februar 2011

Mi

Det kan aldrig forsvares at en 6 årig, eller et barn i alle aldre skal se strip  Det er at drage et barn ind i voksen seksualitet, og at de forældre ikke forlod rummet vidner om at de enten uansvarlige og ikke er forældreopgaven voksen

Jeg forstår godt at du undre dig, jeg var blevet rasende.

Marianne

www.stjerneleg.dk

Anmeld

3. februar 2011

Mi

Lullaby skriver:

Nej mine børn får heller ikke lov til at være på face før de er de 13 år det kræves..

Godt, der er faktisk også en nedre grænse på 13år, og den bør respekteres

Marianne

www.stjerneleg.dk

Anmeld

3. februar 2011

tinasmor

Lullaby skriver:

Min lillebror blev for ca en måned siden 18 år og der skulle selvfølgelig en stripper med. ALtså det er et must og jeg synes det var sjovt at se på. Men en i familien sad med sit barn på ca 6 år på skødet og så det også og jeg synes det er forkert. Hun havde både dildoer, stearinlys og pisk med og jeg synes ikke det egner sig til den aldersgruppe. Hvad synes i?

Enig

Anmeld

3. februar 2011

eElak

No go, og absolut ikke gennemtænkt!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.