Er jeg sippet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.446 visninger
31 svar
0 synes godt om
30. januar 2011

Lullaby

Min lillebror blev for ca en måned siden 18 år og der skulle selvfølgelig en stripper med. ALtså det er et must og jeg synes det var sjovt at se på. Men en i familien sad med sit barn på ca 6 år på skødet og så det også og jeg synes det er forkert. Hun havde både dildoer, stearinlys og pisk med og jeg synes ikke det egner sig til den aldersgruppe. Hvad synes i?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. januar 2011

henh01

Min datter på 6 år skulle i hvert fald ikke se på sådan noget det er en ting der er helt sikkert.

Øv at nogen tilbyder deres barn sådan noget!

Anmeld

30. januar 2011

Lullaby

henh01 skriver:

Min datter på 6 år skulle i hvert fald ikke se på sådan noget det er en ting der er helt sikkert.

Øv at nogen tilbyder deres barn sådan noget!

Jamen jeg synes heller ikke det egner sig. Jeg er bange for de får et forkert billede af begrebet sex og det at være sexet...

Anmeld

30. januar 2011

SussieThyssen

Lullaby skriver:

Min lillebror blev for ca en måned siden 18 år og der skulle selvfølgelig en stripper med. ALtså det er et must og jeg synes det var sjovt at se på. Men en i familien sad med sit barn på ca 6 år på skødet og så det også og jeg synes det er forkert. Hun havde både dildoer, stearinlys og pisk med og jeg synes ikke det egner sig til den aldersgruppe. Hvad synes i?

Eii..no comments!
For de ord vil jeg slet ikke tage i min mund.

Anmeld

30. januar 2011

Chillien

Hmm.. Jeg ville måske mene at smed hun bare tøjet, så skide da være med det.. Det er en menneskekrop og nogle mennesker lever af at vise den frem.. Sådan er det bare..

Men sys det er for meget hvis hun har både dildoer og pisk med... Det er der ingen grund til de finder ud af før de bliver ældre.. Der vil jeg ikk kalde dig sippet..

Anmeld

30. januar 2011

Lullaby

Chillien skriver:

Hmm.. Jeg ville måske mene at smed hun bare tøjet, så skide da være med det.. Det er en menneskekrop og nogle mennesker lever af at vise den frem.. Sådan er det bare..

Men sys det er for meget hvis hun har både dildoer og pisk med... Det er der ingen grund til de finder ud af før de bliver ældre.. Der vil jeg ikk kalde dig sippet..

Ja hvis hun bare smed tøjet så er det da også ligemeget. Mine unger ser mig da nøgen  Men her slog hun ham med pisken og sig selv, hældte stearinlys udover sig og legede med dildoer.

Anmeld

30. januar 2011

Noneother

Fair nok med en stripper. men så skulle de måske lige ha delt det op i to fester. Så kunne børnene være med om dagen, og de voksne kunne hygge sig med stripper og what not om aftenen.

Det der skulle mit barn ikke udsættes for. -Jeg er faktisk lidt forarget, og der skal ellers meget til!

Anmeld

30. januar 2011

Chillien

Lullaby skriver:

Ja hvis hun bare smed tøjet så er det da også ligemeget. Mine unger ser mig da nøgen  Men her slog hun ham med pisken og sig selv, hældte stearinlys udover sig og legede med dildoer.

Det er det jeg menener... I dét tilfælde var jeg også stået af...

Anmeld

30. januar 2011

2babygirls

Lullaby skriver:

BIG NO GO !!!!!

Sys det er SÅ forkert, og jeg er total fru. sippet bare over at min niece er på facebook, og hun er 10år. Så moster her er IKKE venner med hende derinde da jeg ikke kan styre hvad folk slår op derinde...

Anmeld

30. januar 2011

henh01

Chillien skriver:

så er jeg nok ekstra sippet, for min datter skulle bestemt heller ikke være med til at se en kvinde smide tøjet og strutte med rumpen så man nærmest kan se hvad hun har fået at spise. Sætte sig over en mand og lave seksuelle moves. No fucking way! Det høre sig bare ikke til i et barns opfattelse af hvordan mor og far går på arbejde osv. Og jeg synes bestemt det er forkert at proppe den virkelig ned over deres små hoveder i en alder af 6 år. Hvad kommer de hen og siger/gør i skolen, nej puha. Jeg ville gå fuldstændig skråt og være 4½ sekund fra at slå min datters far så hårdt at englene ku høre det hvis han tog vores datter med til sådan en "kulturel opvisning"

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.