Nogle der kender lejeloven har brug for hjælp??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. januar 2011

H+S Skjolgborg.

Baagøe skriver:

Velbekomme. Håber I får løst det, så I får penge tilbage

Håber vi også det er jo lige 7000 kr mere i lommen . Steen min kæresten sms til ham i går aftens af vi var færdig og have feje pænt udenfor i værksted hvor vi kun mangle af ryde to biler og bildel..nøglerne til selvehus aflever vi jo her midt af jan og den stor lade.. steen sms så om de nye var hved af flytte ind da der var mennesker der ud i lørdags så sagde lejer af ja han have give dem en mdr,s gratis leje jeg håber sgu ikke det er for den mdr vi har give i leje må han da ikke.........

Så nu ham steen sms så han skal da give også en mdr tilbage( for feb mdr).....

Ellers kan han vel brug sms mod ham..

Henriette som venter på 21000 kr ind på kontoen fra eks udlejeren....? super glad for af eje vores eget hus...........

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. februar 2011

Pige2009

Henriettemortil4 skriver:

Håber vi også det er jo lige 7000 kr mere i lommen . Steen min kæresten sms til ham i går aftens af vi var færdig og have feje pænt udenfor i værksted hvor vi kun mangle af ryde to biler og bildel..nøglerne til selvehus aflever vi jo her midt af jan og den stor lade.. steen sms så om de nye var hved af flytte ind da der var mennesker der ud i lørdags så sagde lejer af ja han have give dem en mdr,s gratis leje jeg håber sgu ikke det er for den mdr vi har give i leje må han da ikke.........

Så nu ham steen sms så han skal da give også en mdr tilbage( for feb mdr).....

Ellers kan han vel brug sms mod ham..

Henriette som venter på 21000 kr ind på kontoen fra eks udlejeren....? super glad for af eje vores eget hus...........

Jeg synes i hvert fald I skal gemme den sms, hvis I ikke får pengene tilbage Aner ikke om det er lovligt eller ej at give dem lov til at bo for jeres husleje, men jeg tvivler...

Anmeld

1. februar 2011

H+S Skjolgborg.

Baagøe skriver:

Jeg synes i hvert fald I skal gemme den sms, hvis I ikke får pengene tilbage Aner ikke om det er lovligt eller ej at give dem lov til at bo for jeres husleje, men jeg tvivler...

De er gemte sms.er..Nej må han ikke......

Henriette

Anmeld

2. februar 2011

Pige2009

Henriettemortil4 skriver:

De er gemte sms.er..Nej må han ikke......

Henriette

Held og lykke med det: Har I talt med Lejernes Organisation?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.