Nogle der kender lejeloven har brug for hjælp??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

972 visninger
13 svar
0 synes godt om
30. januar 2011

H+S Skjolgborg.

Vi flytte den 11 dec og have opsagt lejemåle på den gård vi leje pr 1/12-2010 og flyttet derfor der den 11/12-2010 sagen er den vi så aflever nøglerne her i jan mdr midten ca og nu finder vi ud af nogle flytter ind her på lørdag men lejer.Han har sagde til os der ikke flytte nogle ind før 1/3 så har vi vel ret til en mdr tilbage vel..Min mand siger det har vi kun vis de nye lejers lejekontrakt siger pr 1/2-2011 men står der 1/3 kan vi ingen ting gør det må han godt.Forstå jeg bare ikke..

Nogle der kan hjælp os.

Mvh Henriette

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. januar 2011

ekzunz

Jeres lejemål ophører når der flytter nogle nye ind. Man har 3 mdr. opsigelse, men hvis udlejer kan udleje boligen før, så afkortes perioden. Dvs. at at i kun skal betale leje indtil der flytter nogle andre ind.

Anmeld

30. januar 2011

Noneother

Får udlejeren lejet lejligheden ud før jeg opsigelse slutter, skal i selvfølgelig ikke betale for de resterende måneder af jeres opsigelse.

Det er ulovligt! Og det er jo ligegyldigt hvad deres kontrakt siger hvis de altså ER flyttet ind.

Anmeld

30. januar 2011

H+S Skjolgborg.

jamen skal deres lejekontrakt så ikke sige 1 feb hvis vi skal have en mdr tilbage...

Henriette

Anmeld

30. januar 2011

Pige2009

Henriettemortil4 skriver:

Vi flytte den 11 dec og have opsagt lejemåle på den gård vi leje pr 1/12-2010 og flyttet derfor der den 11/12-2010 sagen er den vi så aflever nøglerne her i jan mdr midten ca og nu finder vi ud af nogle flytter ind her på lørdag men lejer.Han har sagde til os der ikke flytte nogle ind før 1/3 så har vi vel ret til en mdr tilbage vel..Min mand siger det har vi kun vis de nye lejers lejekontrakt siger pr 1/2-2011 men står der 1/3 kan vi ingen ting gør det må han godt.Forstå jeg bare ikke..

Nogle der kan hjælp os.

Mvh Henriette

Jeg ville ringe til lejernes organisation og sætte dem ind i sagen, for det er ulovligt, hvis udlejeren opkræver leje for både jer og de nye lejere.

Måske kan I banke på hos de nye lejere og spørge om de betaler husleje...

Anmeld

30. januar 2011

H+S Skjolgborg.

Fordi udfra hvad LLO  som steen snakke med i torsdag så siger de af af hvis deres lejekontrakt er fra 1/3 så skal vi betale frem til 1/3 selvom de flytter ind sidste i jan starte af feb..Men hedder den 1/2 skal vi have en mdr tilbage..

Jeg forstå ikke de må flytte ind der så.

Vi var ud og hente det sidste i dag der er to møbler derind anlæg og de har mal og lagt guvltæpper på osv...

Mvh Henriette

Anmeld

30. januar 2011

H+S Skjolgborg.

Baagøe skriver:

Jeg ville ringe til lejernes organisation og sætte dem ind i sagen, for det er ulovligt, hvis udlejeren opkræver leje for både jer og de nye lejere.

Måske kan I banke på hos de nye lejere og spørge om de betaler husleje...

ok jeg prøve af sms min veninde igen hun går i klasse med hende der skal flytte ind sammen med sin kæreste..

Tak..

Vi snakker om 21000 kr tilbage så hvis vi får for den marts mdr ellers kun 14000 det er 7000 kr mere og vi hved der kommer en varm regningen fra det hus det er mega dyrt nemlig.

Godt vi er flytte hjem til vores eget surt vi gjorede som vi gjorede kunne have spar 42000 kr hvis vi ikke var fltte + 20500 for dem der leje vores hus som de ikke har betalt og ikke kan.

Henriette

Anmeld

30. januar 2011

Pige2009

ok jeg prøve af sms min veninde igen hun går i klasse med hende der skal flytte ind sammen med sin kæreste..

Tak..

Vi snakker om 21000 kr tilbage så hvis vi får for den marts mdr ellers kun 14000 det er 7000 kr mere og vi hved der kommer en varm regningen fra det hus det er mega dyrt nemlig.

Godt vi er flytte hjem til vores eget surt vi gjorede som vi gjorede kunne have spar 42000 kr hvis vi ikke var fltte + 20500 for dem der leje vores hus som de ikke har betalt og ikke kan.

Henriette

Jamen så skal I helt klart kontakte lejernes organisation, da de ved helt konkret, hvad reglerne er på området

Held og lykke med det...

Anmeld

30. januar 2011

H+S Skjolgborg.

Baagøe skriver:

Jamen så skal I helt klart kontakte lejernes organisation, da de ved helt konkret, hvad reglerne er på området

Held og lykke med det...

Takker.....

Henriette

Anmeld

31. januar 2011

Pige2009

Takker.....

Henriette

Velbekomme. Håber I får løst det, så I får penge tilbage

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.