Din ynglings film..!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. januar 2011

Fru Dinesen

Fru Dinesen skriver:

Åhhh jaaaa den er bare fantastisk .... 

og så gør det jo heller ik noget han er møg lækker og kig på 

Uhhh her bliver det nok 

TWILIGHT 1,2&3

Remember me

og så Ps. I love you 

Elsker kvinde tuder film  

og Jooo den franske Amelie såå flot fantastisk film 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. januar 2011

Anja.t

1. Solens rige (med en meget ung Christian Bale)
  2. En verden udenfor
  3. Og ALT med Robert Redford

Anmeld

30. januar 2011

Musen5

jamen altså.... kan slet slet ikke vælge...

Må indrømme at mine absolutte favoritter er alle twilight filmene (Rob Pattinson savle savle) og så er jeg helt vild med Pirates of the caribbean filmene.

Jack Sparrow/Johnny Depp er for lækker.

Kan oxo rigtig godt lide Phantom of the Opera, men det er mest for musikken

/Livsmor 15+0

Anmeld

30. januar 2011

PernilleB

Har lige set the karete kid igen.... suuuuk, den er så go...!!! og will smith´s søn er bare så dejlig... har er så sød..!! og har en svaghewd for kampsport..!!

Anmeld

30. januar 2011

SussieThyssen

PernilleB skriver:

Hva er din absolute ynglings film...!!!

Jeg ligger ud og siger den nye Karete Kid...

Den er så fantastisk...

Puuh..det var dog et skrækkeligt spørgsmål, når sandheden er, at jeg bare har en del film, som jeg absolut ikkekan leve uden at se mindst engang om året, og som er et "must  have" på reolen.
Men SKAL jeg svare, så må det til hver en tid blive African Queen med Kathleen Hepburn og Humphry Bogart. Ingen over, ingen under (Det skulle da lige være Bolettes gæstebud)
Kæmpe skuespilkunst som ikke kan gøres bedre, en fantastisk historie, men skuspillet af de to hamrende dygtige mennesker, kan ikke overgåes. Og når man så kender bagrundshistorien for da de lavede filmen, gør det den endnu bedre.

Kærligst
Sussie

Anmeld

30. januar 2011

LilleMor10

Anmeld

30. januar 2011

DM88

wamse skriver:

"Remember me" med Robert Pattinson,

efterfulgt af "P.S. I Love you"

TOTAL GOD FILMSMAG!!! Efter min mening..

Anmeld

30. januar 2011

DM88

Og så selvfølgelig:

Dancer in the dark (Tror nok aldrig jeg har tudet SÅ meget til en film før )

My girl (Nå jo, det havde jeg, til den her... )

P.S. I Love you (Og, til den her... )

Remember Me (Nå ja, og til den her også )

Og sikkert til mange flere endnu.... Hilsen hende der virkelig tuder til sørgelig og romantiske film..

Anmeld

30. januar 2011

oo

PernilleB skriver:

Har lige set the karete kid igen.... suuuuk, den er så go...!!! og will smith´s søn er bare så dejlig... har er så sød..!! og har en svaghewd for kampsport..!!

ja OKAY! jeg troede du mente karate kid filmEN...ikke den nye...forresten om en dreng der dyrker kung fu og ikke karate, er det ikke?

når jeg hører "karate kid" tænker jeg da på dem fra 80'erne med Daniel og MR. Miagi (eller hvad han hedder)...Wax ooooon, wax oooooff!

Anmeld

30. januar 2011

PernilleB

Tjuhl skriver:

ja OKAY! jeg troede du mente karate kid filmEN...ikke den nye...forresten om en dreng der dyrker kung fu og ikke karate, er det ikke?

når jeg hører "karate kid" tænker jeg da på dem fra 80'erne med Daniel og MR. Miagi (eller hvad han hedder)...Wax ooooon, wax oooooff!

altså karate og kong fu høre lidt sammen... så vidt jeg har forstået.. .men jo mente helt bestemt den nye... har slet ikk set den gamle...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.