Din ynglings film..!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.514 visninger
63 svar
0 synes godt om
30. januar 2011

PernilleB

Hva er din absolute ynglings film...!!!

Jeg ligger ud og siger den nye Karete Kid...

Den er så fantastisk...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. januar 2011

Gittemor09

PernilleB skriver:

Hva er din absolute ynglings film...!!!

Jeg ligger ud og siger den nye Karete Kid...

Den er så fantastisk...

min absolutte ynglingsfilm må altså bare være dirty dancing (typisk pigeting), men det bedste af det hele er at min kæreste elsker også den film.... og vi kan den begge udenad

Anmeld

30. januar 2011

wamse

"Remember me" med Robert Pattinson,

efterfulgt af "P.S. I Love you"

Anmeld

30. januar 2011

oo

det kan jeg slet ikke vælge på den måde! jeg kan enormt godt lide karate kid, men jeg ville nok ikke liste den som YNDLINGSfilm. og det samme med dirty dancing, som har et sindssygt godt og vigtigt tema (sir feministen), så den slår uden tvivl karate kid hvis der skulle laves en liste.

Jeg sad sjovt nok den anden dag og tænkte hvilke 3 film jeg synes er supervigtige OG gode film, og det er:

Die Fetten jahren sind vorbei eller The Edukators

Motorcykeldagbogen

og

The wind that shakes the barley

men der er rigtig mange film jo! altså DERUDE og jeg ville ikke kunne tage een eneste og sige at det var den ypperste af dem alle!

Anmeld

30. januar 2011

Ka+Ma=Be

DEN ENESTE ENE! Årh den er SÅ godt - tror jeg har set dem 50 gange minimum hehe. Var også i biografen dengang og se den 6-7 gange

P.s. i love you er også en fantastisk film!

Anmeld

30. januar 2011

Tropez

Altså dirty dancing er og blir nummer 1 for mig dernæst kommer pretty woman åhhh de to film kan jeg til hudløshed og har virkeligt set dem mange gange og så er der min 3. Plads som egentligt burde ligge oppe sammen med de 2 andre Sound of Music for filan den er et mesterværk og elsker den bare Julie Andrews har den smukkeste stemme og af danske film ligger baronessen på benzintanken på lige fod med de andre for pokker hvor er jeg sukkersød

Anmeld

30. januar 2011

PernilleB

Tropez skriver:

Altså dirty dancing er og blir nummer 1 for mig dernæst kommer pretty woman åhhh de to film kan jeg til hudløshed og har virkeligt set dem mange gange og så er der min 3. Plads som egentligt burde ligge oppe sammen med de 2 andre Sound of Music for filan den er et mesterværk og elsker den bare Julie Andrews har den smukkeste stemme og af danske film ligger baronessen på benzintanken på lige fod med de andre for pokker hvor er jeg sukkersød

ja baronessen fra benzintanken er kanon,.. kan den uden ad... og med charles tante og en pige og 39 sømænd...

Anmeld

30. januar 2011

LenaJohansen

uh uh uh der er jo mange Men her er nogen af dem

TWILIGHT 1,2&3  og kommer sikkert til at elske de kommende 2 lige så højt...

Remember me

American history X

Dirty dancing 1&2

Anmeld

30. januar 2011

Lunae

Jeg kan heller ikke vælge helt, men her er lidt:

Twilight (kun 1eren)
American history x
Stephmom
Fight club
En verden udenfor

Det er nogle af de film, som har rørt mig allermest

Anmeld

30. januar 2011

Fru Dinesen

wamse skriver:

"Remember me" med Robert Pattinson,

efterfulgt af "P.S. I Love you"

Åhhh jaaaa den er bare fantastisk .... 

og så gør det jo heller ik noget han er møg lækker og kig på 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.