Hej alle.
Ja, egentlig er problemet ikke så stort, bare en smule besværligt 
Jeg har jo skønne Liam på 18 mdr. Han er simpelthen så glad det meste af tiden, men er godt nok også begyndt at vise noget temperament, hvis tingene ikke lige går hans vej.
Han er rigtig glad for sin dagpleje og der er ingen problemer med at aflevere ham om morgenen, han løber bare glad ind til legetøjet og vinker farvel. Ognår når han bliver hentet af eksempeltvis bedsteforældrene går det fint og han elsker at være sammen med dem.
Han har altid været meget social.
"problemet" ligger i at når vi kommer hjem fra dp, som regel kun mig og Liam, da hans far ofte har sene vagter. Er han MEGET pylret og opmærksomhedssøgende. Han vil helst sidde oppe ved mig og putte, hvis jeg forsøger at lave noget holder han fast i mine bukseben og brokker sig. Jeg forsøger hver dag at lege lidt med ham, når vi kommer hjem. Men han vil have kontakt HELE tiden. Og det går jo ikke når jeg også skal have lavet mad, vasket tøj eller hvad det kunne være.
Selvfølgelig er det rart at han vil mig så meget, men tit ender det med at jeg bliver en smule irriteret, da der jo ofte er ting der skal laves. Og jeg føler selv vi giver ham masser af omsorg og kærlighed i hverdagen.
Skal jeg bare være glad for han er sådan en kærlig dreng, der gerne vil have og dele omsorg ud. Eller kan man gøre noget for at gøre eftermiddagene nemmere?
Anmeld