forvirret over priserne

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. januar 2011

fru ottesen

kan ikke forstå at vi stadig kan få fedmeoprationen uden omkostninger, når vi der er barnløse ikke kan få, det er det jeg er sur over

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. januar 2011

Fenja09

fru ottesen skriver:

kan ikke forstå at vi stadig kan få fedmeoprationen uden omkostninger, når vi der er barnløse ikke kan få, det er det jeg er sur over

Synes generelt at der er meget der taler imod, at barnløse selv skal betale. Vi/samfundet vil gerne at der fødes flere børn i DK, men samtidigt sætter de egenbetaling på. Det giver ikke så meget mening.

Det eneste jeg tror man kan gøre er, at ligge sin stemme "rigtigt" ved næste valg, hvis man ønsker ændring på området.

Sender jer alle en masse babystøv 

Anmeld

31. januar 2011

Mi

I det private er det meget svært at gennemskue priserne. Det er forskellige ting som er incl i priserne på de forskellige klinikker. Vi valge at være i behandling i Odense. Her var prisen en lille smule dyrer. Til gengæld var ALT med i prisen, så vi skulle ikke tage stilling til skal/skal ikke hver gang vi skulle igang med en ny behandling. Nogle steder er frysebehandlinger fx noget man betaler ved siden af, og nogle steder var der også en pris for en gennemført behandling, og en anden pris for en afbrudt behandling. Vi betalte ca 50,000kr for tre gennemførtte behandlinger incl alle de frysebehandlinger vi havde brug for, samt afbrudte behandlinger. Alle forsøg skal så være brugt indenfor en to årig periode.

Det er noget dyrere i det private som i det offentlige.

Held og lykke

Marianne

www.stjerneleg.dk

Anmeld

1. februar 2011

fru ottesen

Fenja09 skriver:

Synes generelt at der er meget der taler imod, at barnløse selv skal betale. Vi/samfundet vil gerne at der fødes flere børn i DK, men samtidigt sætter de egenbetaling på. Det giver ikke så meget mening.

Det eneste jeg tror man kan gøre er, at ligge sin stemme "rigtigt" ved næste valg, hvis man ønsker ændring på området.

Sender jer alle en masse babystøv 

hej vi har funde ud af hvad vi gør nu, vi ved at til febuar 2012 skal kenneth udsendes, der ved vi at vi vil få penge til behandlingen, så vi venter til han kommer hjem med at gøre noget, men vi prøver stadig ved på den natulig

men det er planen nu

Anmeld

1. februar 2011

Fenja09

fru ottesen skriver:

hej vi har funde ud af hvad vi gør nu, vi ved at til febuar 2012 skal kenneth udsendes, der ved vi at vi vil få penge til behandlingen, så vi venter til han kommer hjem med at gøre noget, men vi prøver stadig ved på den natulig

men det er planen nu

Okay så i ved også nu, hvornår han skal afsted - dejligt i ved det så lang tid i forvejen  Og ja, måske er i så heldige at i bliver gravid på naturlig vis, det ville jo være helt fantastisk

Synes det lyder som en rigtig god plan  Det skal skam nok lykkedes jer en dag, det er jeg helt sikker på, uanset om det er på den ene eller den anden måde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.