forvirret over priserne

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. januar 2011

Lisbeth1985

Lambi skriver:

På den klinik jeg var i behandling kostede det 500 kr pr. IUI..

Okay.. Det er billigt Så er der nok noget at spare i forbindelse med IUI.. Men tvivler på, at der er det i forbindelse med IVF

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. januar 2011

Bare mig..

kitty skriver:

Det er priserne for "det private", og de passer desværre.. Jeg ved det fra en veninde. Jeg kunne forestille mig det var billigere i det offentlige, men jeg kender ikke priserne for det, da vi var heldige at komme til, inden brugerbetalingen trådte i kraft...

Vi betalte 3200 i medicin, som det hele.

Det første barn er ikke gratis længere. efter 01.01.11 skal alle betale..

Jeg må sige, at det virkelig kommer meget bag på mig!

Hatten af for alle jer.. Ikke nok med man ikke selv kan få børn på normal vis, skal man fandeme også ruineres fuldstændig (nogen). Hmm.. Det er godt nok uretfærdigt.. De fleste skal vel igennem flere forsøg før de lykkes, hvis det overhovedet nogensinde lykkes..

Anmeld

30. januar 2011

Kruse90

Nicolinesmor170510 skriver:

Jeg må sige, at det virkelig kommer meget bag på mig!

Hatten af for alle jer.. Ikke nok med man ikke selv kan få børn på normal vis, skal man fandeme også ruineres fuldstændig (nogen). Hmm.. Det er godt nok uretfærdigt.. De fleste skal vel igennem flere forsøg før de lykkes, hvis det overhovedet nogensinde lykkes..

ja det er desværre dybt uretfærdigt, at det skal koste så meget.

Ja mange bliver fuldstændig ruineret ( incl. os selv ) Men hva gør man ikke for at få sin ønske bebs

Anmeld

30. januar 2011

Putomanen

Vi skal højst sandsynligt i gang med behandling til maj, og vores mulighed for at betale for behandlingen er ved at sætte vores afdrag på vores gæld ned.

Sørgeligt, men som Kruse90 skriver, hvad gør man ikke for at få sin ønske bebs

Anmeld

30. januar 2011

christinak

Er det ikke noget med at hvis man er medlem af Danmark gr 1 så for man refunderet alle medicin udgifter?

Anmeld

30. januar 2011

Lambi

Lisbeth1985 skriver:

Okay.. Det er billigt Så er der nok noget at spare i forbindelse med IUI.. Men tvivler på, at der er det i forbindelse med IVF

Ja det ved så så desværre ikke meget om, men synes at det er bare helt vildt uretfærdigt at folk der så brænende ønsker sig et barn at man vælger at gå i behandling, også skal til at kæmpe med økonomien

Anmeld

30. januar 2011

otlitrom

christinak skriver:

Er det ikke noget med at hvis man er medlem af Danmark gr 1 så for man refunderet alle medicin udgifter?

Jeg ved ikke hvordan det hønger sammen med gruppe 1. Men jeg er gruppe 5 mdl. (den billige pakke) og jeg fik i hvert fald 1200 tilbage for medicin. Vi betalte 3400,- og fik 1200.- tilbage. Så det var da gode penge at spare.

Prøv ev. at skriv til Danmark om det. Jeg tror der er flere end dig, der sidder med det spørgsmål!

Held og lykke!

Anmeld

30. januar 2011

fnuggi

kitty skriver:

Kan du sig hvilken medicin du skal have? Der er jo oceaner af forskellige præparater...

Som oftest kan man få prisen oplyst på medicin.dk

ved det  ikke endnu da jeg skal til samtale på tirsdag men tak for oplysningen

Anmeld

30. januar 2011

otlitrom

fnuggi skriver:

ved det  ikke endnu da jeg skal til samtale på tirsdag men tak for oplysningen

OK Ellers skriv herinde igen, når du ved, hvad du skal have. Så er der sikkert nogen der kan hjælpe

Held og lykke!!

Anmeld

30. januar 2011

ønskebørn74

fnuggi skriver:

låner lige din tråd da det er lidt det samme jeg vil spørge om håber det er okay

er der nogen af jer piger der ved hvad den relle pris er på medicinen nu og ikke den med tilskud fra danmark

Det kommer an på typen af medicin... Så det er ikke ens for alle...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.