Gravid efter insemination..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. januar 2011

dorthemus

Mullepigen86 skriver:

FANTASTISK fortælling Dorthe.. Det er lige før jeg sidder med  i øjnene.. Hvor jeg dog inderligt ønsker at opleve det..

Men fantastisk skrevet

Tak Det tror jeg du kommer til...har en stærk mavefornemmelse på det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. januar 2011

Mullefisen2011

dorthemus skriver:

Tak Det tror jeg du kommer til...har en stærk mavefornemmelse på det

Hvor er du sød.. Nu  jeg.. hihi.. de s.... hormoner ..

Anmeld

29. januar 2011

dorthemus

Mullepigen86 skriver:

Hvor er du sød.. Nu  jeg.. hihi.. de s.... hormoner ..

Men de er ikke så tossede at have i denne situation

Alle der har været/er i behandling for at få et barn ved hvor meget man er i sine følelsers vold...ønsket om et barn er SÅ stærkt at det næsten gør fysisk ondt.

Kan huske, at jeg gennem hele min graviditet var hunderæd for at miste...men tænker, at det nok ogå er med til at forberede én til moderskabet...så tud du bare igennem

Glæder mig til en update

Anmeld

29. januar 2011

Mullefisen2011

dorthemus skriver:

Men de er ikke så tossede at have i denne situation

Alle der har været/er i behandling for at få et barn ved hvor meget man er i sine følelsers vold...ønsket om et barn er SÅ stærkt at det næsten gør fysisk ondt.

Kan huske, at jeg gennem hele min graviditet var hunderæd for at miste...men tænker, at det nok ogå er med til at forberede én til moderskabet...så tud du bare igennem

Glæder mig til en update

Tror bestemt det er "sundt" at have alle de hormoner.. Men kan love at jeg har hormoner lige for tiden.. Igår tud prølede jeg hver gang jeg hørte en god sang og idag over alt det søde i andre skriver så det er dejligt..

Håber jeg kan give en god update

Anmeld

29. januar 2011

Zafir

Hvis jeg lige må tilføje noget - så blev Dorthe også extremt moody og var sikker på at hun var MEEEEEGA pre-menstruel hehehe...  Og jeg sagde til hende, når hun ringede og tudede, fordi den menstruation ligeså godt kunne tage at komme, at hun jo nok bare var gravid

Oooog det var hun jo så. Jeg vidste det bare lige med det samme.

Så mon ikke den er der for dig også?

Anmeld

29. januar 2011

Mullefisen2011

Zafir skriver:

Hvis jeg lige må tilføje noget - så blev Dorthe også extremt moody og var sikker på at hun var MEEEEEGA pre-menstruel hehehe...  Og jeg sagde til hende, når hun ringede og tudede, fordi den menstruation ligeså godt kunne tage at komme, at hun jo nok bare var gravid

Hihihi... SUPER svar..

Det skal der også være plads til .. er selv en lile hidsigprop og skal snart have en tudekiks eller en pakke måske.. hihi ¨

Så håber det er gode tegn..

Anmeld

29. januar 2011

dorthemus

Zafir skriver:

Anmeld

29. januar 2011

Zafir

Mullepigen86 skriver:

Hihihi... SUPER svar..

Det skal der også være plads til .. er selv en lile hidsigprop og skal snart have en tudekiks eller en pakke måske.. hihi ¨

Så håber det er gode tegn..

Det lyder spændende!!!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.