Mullepigen86 skriver:
Dette er nok mest til dem der er blevet gravide efter insemination.. 
Kunne godt være nysgerrig og høre hvordan i havde det lige efter inseminationen og frem til mens/testdag.. ?? Hvad symptomer og noget i havde eller ikke havde?
Kan forstå det er meget forskelligt fra person til person også derfor jeg er lidt nysgerrig.. Vil ikke sammenligne jeres symptomer og det med mig selv da jeg ikke vil stresse mig selv, men synes det kunne være lidt sjovt at høre hvordan i andre havde prøvet det og oplevet det..
Er der nogen der vil dele deres forløb ??? 
Det vil jeg da gerne 
De første dage gjorde det bare nas, jag i underlivet som ved meget kraftige mens smerter. Derefter lidt småkvalme og "rumlen" i maven...var sådan lidt utilpas det meste af tiden.
Tænkte at det var fordi jeg jo var så overopmærksom på min egen krop...men inderst inde vidste jeg bare, at den sad i skabet
Turde dog ikke sige det til nogen, fordi det jo var så usandsynligt at være så optimistisk og jeg var bange for at sætte det hele over styr.
Jeg testede positivt to dage før tid og der var en fin streg som blev tydeligere og tydeligere for hver gang jeg testede....det øjeblik hvor jeg så de to streger ville jeg gerne opleve igen
..og gerne sammen med en mand 
Anmeld