Bogkage

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. januar 2011

Polkaprik

twinboys skriver:

Weeeeeeeeeeeeeeeee så må du lære mig at lave elefanten... men mangler hendes adresse kan du ikke sende den på en pb til mig...

Guuuuuuuuuuuuuuuuud er i alle proff jer som kommer???

Hmmm. synes ikke jeg kan hitte den Men jeg har ikke haft tænk over det da jeg skal køre med en anden.. Ej jeg må have den et eller andet sted for synes bestemt hun havde sendt info ud.. Men måske jeg tager fejl..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. januar 2011

twinboys

Polkaprik skriver:

Hmmm. synes ikke jeg kan hitte den Men jeg har ikke haft tænk over det da jeg skal køre med en anden.. Ej jeg må have den et eller andet sted for synes bestemt hun havde sendt info ud.. Men måske jeg tager fejl..

Har lige sendt hende en sms og har den nu... men tak alligevel

Anmeld

29. januar 2011

Polkaprik

twinboys skriver:

Har lige sendt hende en sms og har den nu... men tak alligevel

Super:-) Kan du så ikke lige smide mig hendes nummer så jeg kan få fat i hende hvis det utænkelige skulle ske at jeg ikke kunne komme i morgen alligevel?

Anmeld

29. januar 2011

twinboys

Polkaprik skriver:

Proff... hahaha... Nej det tror jeg næppe. 

Jo jeg ser lige om jeg ikke kan hitte den besked hvor hun skrev den og så smider jeg den lige videre til dig

Tak tak

Anmeld

29. januar 2011

twinboys

Polkaprik skriver:

Super:-) Kan du så ikke lige smide mig hendes nummer så jeg kan få fat i hende hvis det utænkelige skulle ske at jeg ikke kunne komme i morgen alligevel?

Hvad skulle der ske hvis du ikke kommer

Anmeld

29. januar 2011

Polkaprik

twinboys skriver:

Hvad skulle der ske hvis du ikke kommer

Hahaha.. Der skulle ikke ske noget men så kunne jeg lige give hende besked jo Det er jo meget rart at få at vide hvis der er nogle der ikke kommer som planlagt

Anmeld

29. januar 2011

Frøken J.

Wauw! Du kan noget med de kager!

Anmeld

29. januar 2011

twinboys

Polkaprik skriver:

Hahaha.. Der skulle ikke ske noget men så kunne jeg lige give hende besked jo Det er jo meget rart at få at vide hvis der er nogle der ikke kommer som planlagt

Rigtigt... du må lære mig at lave den elefant

Anmeld

29. januar 2011

Polkaprik

twinboys skriver:

Rigtigt... du må lære mig at lave den elefant

Skal jeg nok

Anmeld

29. januar 2011

maggie3

Jeg kan simpelthen ikke forstå at du ikke er tilfreds med den... den er da så fiiiin!

Sally.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.