Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Her er weekendens 4. og sidste kage fra mig.
En kage til de ansatte på fødegangen fra en kollega der skal ind og læse til jordemoder.Indeholder chokoladebunde med ekstra chokolade, hindbærmousse og hvid tobleronecreme. Smurt op med PSC og pyntet med fondant
Alle mine kager kan ses på http://michelles-droemmekage.blogspot.com/
Michelle
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Sådaaaan
waauuuhhh - den er godt nok flot
wauuuuuuuuuuuw den er super flot...
Dot D skriver: Sådaaaan
Er nu ikke super tilfreds med den, men det er første gang jeg har forsøgt mig med en bog, så jeg må jo bare indse at der skal øves øves øves Og det gør jeg jo gerne
LotteN skriver: waauuuhhh - den er godt nok flot
Taaaark
twinboys skriver: wauuuuuuuuuuuw den er super flot...
Tusind tak Vi ses i morgen hos Stinna! wuuuhuuu
Polkaprik skriver: Tusind tak Vi ses i morgen hos Stinna! wuuuhuuu
Weeeeeeeeeeeeeeeee så må du lære mig at lave elefanten... men mangler hendes adresse kan du ikke sende den på en pb til mig...
Guuuuuuuuuuuuuuuuud er i alle proff jer som kommer???
Polkaprik skriver: Er nu ikke super tilfreds med den, men det er første gang jeg har forsøgt mig med en bog, så jeg må jo bare indse at der skal øves øves øves Og det gør jeg jo gerne
Synes nu den er ret god, men som du har, det kender jeg godt, vi bliver nok aldrig helt tilfredse selv... Men jeg er ret sikker på at den skal blive rost
twinboys skriver: Weeeeeeeeeeeeeeeee så må du lære mig at lave elefanten... men mangler hendes adresse kan du ikke sende den på en pb til mig... Guuuuuuuuuuuuuuuuud er i alle proff jer som kommer???
Proff... hahaha... Nej det tror jeg næppe.
Jo jeg ser lige om jeg ikke kan hitte den besked hvor hun skrev den og så smider jeg den lige videre til dig
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128