Peter Plys på drengeværelse?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. januar 2011

anne2009

Jeg har haft peter plys værelse, med bord og stole, gardiner, sengesæt og tæppe, jeg synes det var sødt....

Nu er han så vokset fra det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. januar 2011

Mormilla

BetinaMikkel skriver:

.. Ja som overskriften siger. Vi flyttet snart i større lejlighed og Jakob får et værelse, jeg vil gerne have lidt Peter plys tema, ikke overdrevet- men et tæppe, lampe ect.

Men kæresten syntes ikke den lille bjørn passet helt til et drengeværelse - hvad syntes i?

Hvad for noget pynt har i på jeres drengs værelse?

Vi havde peter plys på Patrick værelse ind til han var et år. Min mand sagde det samme som din men efter som at det var mig der skulle gøre det klar blev det peter plys Men nu har han godt nok ikke det mere da jeg synes at det er for små børn...

Anmeld

29. januar 2011

Jakob'sMor

Noneother skriver:

Jeg skal gladeligt ligge billeder op når vi er færdige på lørdag
Lige nu ligner det bare at der er sprunget en Peter Plys bombe på hans værelse. -og kameraet i min mobil virker heller ikke.

Nej vi har ikke heeelt glat væg, men det er heller ikke sådanne wallstickers. Det er sådan nogle tykke figurer til at hænge på væggen. -købte dem i jysk, (til ingen penge) hvor de osse har dem i "Cars" og sådan.

Okay -du må meget gerne lægge billeder ind når bomben er under kontrol det er også først fra marts vi flytter Uhh tror jeg må i jysk en af de kommende dage så.

Anmeld

29. januar 2011

Noneother

BetinaMikkel skriver:

Okay -du må meget gerne lægge billeder ind når bomben er under kontrol det er også først fra marts vi flytter Uhh tror jeg må i jysk en af de kommende dage så.

Jeg tror i hvert fald stadig de har dem. Kan ikke huske om jeg gav 25 eller 50 for 4 figurer, men det var i hvert fald billigt.

-Så du må holde øjnene åbne efter en "se mit værelse" tråd her lørdag/søndag

Anmeld

29. januar 2011

Jakob'sMor

Mormilla skriver:

Vi havde peter plys på Patrick værelse ind til han var et år. Min mand sagde det samme som din men efter som at det var mig der skulle gøre det klar blev det peter plys Men nu har han godt nok ikke det mere da jeg synes at det er for små børn...

Jeg mener heller ikke det skal være Peter plys i flere år, men et års tid som dig. Det er jo som du siger til babyer

Anmeld

29. januar 2011

SpunkenJo

BetinaMikkel skriver:

.. Ja som overskriften siger. Vi flyttet snart i større lejlighed og Jakob får et værelse, jeg vil gerne have lidt Peter plys tema, ikke overdrevet- men et tæppe, lampe ect.

Men kæresten syntes ikke den lille bjørn passet helt til et drengeværelse - hvad syntes i?

Hvad for noget pynt har i på jeres drengs værelse?

Her er der ikke noget pynt, for jeg synes selv han skal hbe lov at bestemme hva han skal ha på sine vægge.

Jeg er ikke fan af alt den pynt, Cars, Plys eller hva man nu vælger....

Men kan se vi måske er ved at ende op med Makka Pakka fra Drømmehaven.... Men så længe han selv har valgt det, er det fint med mig.

Så hvad med bare at lave det neutralt? Og så tage stilling senere?

Anmeld

29. januar 2011

Jakob'sMor

Noneother skriver:

Jeg tror i hvert fald stadig de har dem. Kan ikke huske om jeg gav 25 eller 50 for 4 figurer, men det var i hvert fald billigt.

-Så du må holde øjnene åbne efter en "se mit værelse" tråd her lørdag/søndag

Ja det er billigt! Ja Jeg holder øje er allerede spændt

Anmeld

29. januar 2011

Jakob'sMor

SpunkenJo skriver:

Her er der ikke noget pynt, for jeg synes selv han skal hbe lov at bestemme hva han skal ha på sine vægge.

Jeg er ikke fan af alt den pynt, Cars, Plys eller hva man nu vælger....

Men kan se vi måske er ved at ende op med Makka Pakka fra Drømmehaven.... Men så længe han selv har valgt det, er det fint med mig.

Så hvad med bare at lave det neutralt? Og så tage stilling senere?

Det skal jo heller ikke være sådan helt vildt med Peter plys, men lidt billeder og hygge.

Han skal have lidt at se på

Anmeld

29. januar 2011

hc=k

Jeg har valgt Peter Pan. Jeg synes Alle har peter plys 

Anmeld

29. januar 2011

Nalle

Min søns værelse er peter plys

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.