Peter Plys på drengeværelse?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.134 visninger
30 svar
0 synes godt om
29. januar 2011

Jakob'sMor

.. Ja som overskriften siger. Vi flyttet snart i større lejlighed og Jakob får et værelse, jeg vil gerne have lidt Peter plys tema, ikke overdrevet- men et tæppe, lampe ect.

Men kæresten syntes ikke den lille bjørn passet helt til et drengeværelse - hvad syntes i?

Hvad for noget pynt har i på jeres drengs værelse?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. januar 2011

MetteDN

Det synes jeg sagtens man kan

Jeg venter en dreng og har også tænkt at han da selvfølgelig skal have noget med  Peter plys

Anmeld

29. januar 2011

4kløver

det syndes jeg at det gør han vil måske heller ha hallo kitty

Anmeld

29. januar 2011

Vingummien

Er begyndt at få et stort had til den bjørn, syntes det er på meget tøj til drenge

Nåh men nu han altid er på drenge tøj, ja så er det vel mere et drenge værelse han passer til end et pigeværelse, det vil jeg i hvert fald sige.

Før havde jeg blå vægge på Emils værelse, men efter vi flyttede og forvirring med maleren ja så har han bare kedelig blå vægge. Men han har da et par peterplys billeder, de er bare ikke kommet op igen.

Anmeld

29. januar 2011

Nettemor

har endnu ikke et værelse til bettemanden da vi er i fuld gang med at bygge op.. men kunne også godt tænke mig at ha peter plys til ham. syns godt drenge kan ha det.. måske ikk lige så længe som pigerne.. ;-)

men en lille baby dreng kan da sagtens ha peter plys og tigerdyret osv.. og her er manden enig.

håber du får overbevist din mand

Anmeld

29. januar 2011

Jakob'sMor

Tak.. Tusind tak!! Viser fluks manden jeres indlæg :-) hvad skulle det dog have endt med hvis ikke lige man kunne spørge på baby.dk.

Anmeld

29. januar 2011

Valle81

BetinaMikkel skriver:

.. Ja som overskriften siger. Vi flyttet snart i større lejlighed og Jakob får et værelse, jeg vil gerne have lidt Peter plys tema, ikke overdrevet- men et tæppe, lampe ect.

Men kæresten syntes ikke den lille bjørn passet helt til et drengeværelse - hvad syntes i?

Hvad for noget pynt har i på jeres drengs værelse?

Hey:0)

Nu er jeg selv heller ikke så tosset med plys bjørne temaet, her har vi pirat:0)

Anmeld

29. januar 2011

Noneother

Vi har gennemført Peter Plys herhjemme (Når jeg bli´r færdig i næste uge) Sengetøj, sengerand, himmel, wallstickers, lampe osv.

-Og jeg synes det passer fint. Der er jo mange grønne og gule farver, og hvorfor skulle det ikke passe til en dreng?

Anmeld

29. januar 2011

Jakob'sMor

Noneother skriver:

Vi har gennemført Peter Plys herhjemme (Når jeg bli´r færdig i næste uge) Sengetøj, sengerand, himmel, wallstickers, lampe osv.

-Og jeg synes det passer fint. Der er jo mange grønne og gule farver, og hvorfor skulle det ikke passe til en dreng?

Må jeg ikke se? Wallstickers, har i en helt glat væg eller, syntes ikke det ser pænt ud på en tapetvæg

Anmeld

29. januar 2011

Noneother

BetinaMikkel skriver:

Må jeg ikke se? Wallstickers, har i en helt glat væg eller, syntes ikke det ser pænt ud på en tapetvæg

Jeg skal gladeligt ligge billeder op når vi er færdige på lørdag
Lige nu ligner det bare at der er sprunget en Peter Plys bombe på hans værelse. -og kameraet i min mobil virker heller ikke.

Nej vi har ikke heeelt glat væg, men det er heller ikke sådanne wallstickers. Det er sådan nogle tykke figurer til at hænge på væggen. -købte dem i jysk, (til ingen penge) hvor de osse har dem i "Cars" og sådan.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.