har i prøvet at skulle tage synerella i tre uger?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. januar 2011

ønskebørn74

baby84 skriver:

Hej

Jeg er lidt irriteret, så skal lige høre om det er alm.. Jeg meldte mig til behandling og fik at vide, at jeg skulle tage næsespray i tre uger før jeg kunne begynde gonal f. (Sidst var det 14 dage. ).Jeg spurgte så klinikken og de sagde at de altid kun starter patienter op om torsdagen. Jeg er åbenbart en dag for sent på den, hvilket betyder at jeg får en ex uge med hormoner.

Bliver rigtig træt af at jeg skal fylde mig med det .... med evt. bivirkninger i en uge mere end højst nødvendigt, fordi de vil undgå at tage æg ud i weekenden. Tænk hvad der bliver brugt på ex medicin af den grund.

De tror måske de sparer lidt ved ikke at betale overarb til lægerne i week, men de skal så tilgengæld betale mit sygefravær, hvis det ligger på en hverdag.

Nå men det er jo nok bare sådan man gør og jeg må styre mit temp. Er bare pisse utålmodig og de hormoner hænger mig ud af halsen.

Ja det gjorde jeg... Det er derfor det heder lang protokol og at man skal nedreguleres... Og føj jeg hadede de... Fik dog suprecur... Lene

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. januar 2011

baby84

kitty skriver:

Jeg tog synarella i tre uger. Min livmoderslimhinde var simpelthen for tyk til at gå igang med hormoner efter 14 dage... Havde jeg gjort det, ville der være stor risiko for blødning midt i det hele, og så ville behandlingen være blevet udsat. Jeg tog gladeligt en uge til, for at sikre det bedte behandlingsforløb... Jeg synes heller ikke det var den sidste uge på næsespray der var værst.

Tusind tak for jeres svar.. Så behøver jeg ikke være så træt af dem Det skader nok ikke. Er bare utålmodig og ikke så vild med at tage hormonerne så synes en uge ex var lidt meget når jeg kunne nåjes med 14 dage sidst.

jeg troede faktisk at slimhinden skulle være så tyk som muligt og troede ikke det var grunden til at man tog næsesprayen. I mit tilfælde tror jeg bare meningen er at den  skal sætte systemet på pause så de kan styre ens ÆL.

Anmeld

29. januar 2011

baby84

ønskebarn74 skriver:

Ja det gjorde jeg... Det er derfor det heder lang protokol og at man skal nedreguleres... Og føj jeg hadede de... Fik dog suprecur... Lene

tak...men mener nu det hedder lang behandling selvom man kun er på den i 14 dage. Det var jeg sidst og skulle også have været det denne gang hvis jeg ikke havde fået mens en dag for sent. 14 dage er nok for at neregulere så derfor er 3 uger lidt nedtur. det er kun fordi de helt ikke vil have så meget personale på i week

Er bare skinde utålmodig og hader også smagen af den skide næsespray..men jeg må jo leve med det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.