har i prøvet at skulle tage synerella i tre uger?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

868 visninger
12 svar
0 synes godt om
29. januar 2011

baby84

Hej

Jeg er lidt irriteret, så skal lige høre om det er alm.. Jeg meldte mig til behandling og fik at vide, at jeg skulle tage næsespray i tre uger før jeg kunne begynde gonal f. (Sidst var det 14 dage. ).Jeg spurgte så klinikken og de sagde at de altid kun starter patienter op om torsdagen. Jeg er åbenbart en dag for sent på den, hvilket betyder at jeg får en ex uge med hormoner.

Bliver rigtig træt af at jeg skal fylde mig med det .... med evt. bivirkninger i en uge mere end højst nødvendigt, fordi de vil undgå at tage æg ud i weekenden. Tænk hvad der bliver brugt på ex medicin af den grund.

De tror måske de sparer lidt ved ikke at betale overarb til lægerne i week, men de skal så tilgengæld betale mit sygefravær, hvis det ligger på en hverdag.

Nå men det er jo nok bare sådan man gør og jeg må styre mit temp. Er bare pisse utålmodig og de hormoner hænger mig ud af halsen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. januar 2011

Miia90

jeg er på min 3uge nu. skal tage det til d. 7 feb

Anmeld

29. januar 2011

baby84

Miia90 skriver:

jeg er på min 3uge nu. skal tage det til d. 7 feb

okay..det er bare underligt at det er alm praksis når anbefalet tid kun er 14 dage.

Anmeld

29. januar 2011

Miia90

baby84 skriver:

okay..det er bare underligt at det er alm praksis når anbefalet tid kun er 14 dage.

Man kan være på det lige så langt tid man ønsker

Anmeld

29. januar 2011

otlitrom

Jeg tog synarella i tre uger. Min livmoderslimhinde var simpelthen for tyk til at gå igang med hormoner efter 14 dage... Havde jeg gjort det, ville der være stor risiko for blødning midt i det hele, og så ville behandlingen være blevet udsat. Jeg tog gladeligt en uge til, for at sikre det bedte behandlingsforløb... Jeg synes heller ikke det var den sidste uge på næsespray der var værst.

Anmeld

29. januar 2011

Miia90

kitty skriver:

Jeg tog synarella i tre uger. Min livmoderslimhinde var simpelthen for tyk til at gå igang med hormoner efter 14 dage... Havde jeg gjort det, ville der være stor risiko for blødning midt i det hele, og så ville behandlingen være blevet udsat. Jeg tog gladeligt en uge til, for at sikre det bedte behandlingsforløb... Jeg synes heller ikke det var den sidste uge på næsespray der var værst.

så må mine da blive meget tykke, jeg skal være på det i 4uger

Anmeld

29. januar 2011

otlitrom

Miia90 skriver:

så må mine da blive meget tykke, jeg skal være på det i 4uger

Nej, den må blive tynd.. Synarella hjælper livmoderslimhinden til at trække sammen...

Anmeld

29. januar 2011

Miia90

kitty skriver:

Nej, den må blive tynd.. Synarella hjælper livmoderslimhinden til at trække sammen...

hehe nååårh ja. men er det godt `?

Anmeld

29. januar 2011

otlitrom

Miia90 skriver:

hehe nååårh ja. men er det godt `?

Jeg mener den skal være under 1,6 mm, men husker det faktisk ikke.. Den må i hvert fald ikke være for tyk, for så risikere man blødning midt i det hele.. Men om den kan blive for tynd, det aner jeg ikke.

Anmeld

29. januar 2011

Miia90

kitty skriver:

Jeg mener den skal være under 1,6 mm, men husker det faktisk ikke.. Den må i hvert fald ikke være for tyk, for så risikere man blødning midt i det hele.. Men om den kan blive for tynd, det aner jeg ikke.

okay må se hva hun siger d. 7 feb

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.