Så er min datter i tigerspring..!!! :´(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. januar 2011

PernilleB

*Sofie* skriver:

Det er jeg ked af at høre
Så må du prøve at få manden med ind i kampen, når han er hjemme og vågen.
Og ellers skal du også huske at passe på dig selv. Man blir ikk specielt mæt når man er på flydende kost, I know...Men så må du spise noget oftere. Sov når din datter sover og så lad hjemmet flyde.
Hva for nogle smertestillende tar du? Og hvor længe har du gjort det?

jeg tager 600 mg iboprofen og 2 panodiler 3-4 gange dagligt... er lige stoppet med penicilinen idag... det er min kæreste der ordner hele lejligheden i forvejen.. alt!! han ordner vasketøj, opvasken, støvsugning og gulvvask, og vi deles om madlavningen når han er hjemme... nej flydende kost fylder ikk meget, men kan bare ikk tage mig sammen til a lave mad til kun mig, for hver gang jeg går igang begynder anja a græde og så kan jeg intet få lov til a lave...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. januar 2011

morethanperfect

Puuh .. Sender lige 

Vi er lige kommet over Oscar 3. og han er helt umulig og skriger vildt når han er i dem . Det er rigtig hårdt !

Anmeld

29. januar 2011

dorthemus

RumlesMor skriver:

Er samme sted - dog har jeg ikke oplevet decideret skrigeture.

Men han er mor-syg, en klister-baby og han bliver oprigtig gal på storesøster, når hun nærmer sig...det er også rigtig hårdt. Det falder så lige oveni nye tænder, en eller anden form for virus (der giver feber), en løbende næse og frustationen over ikke at kunne kravle hen til legetøjet...jo tak - jeg føler med dig!!

Men vi er der, og vi overlever. For det er jo "kun" en periode, og snart får vi vores glade børn igen. Må jeg forslå en aften ude? Selvom din datter måske insistere på dig, så gør en aften ude altså underværker - ikke mindst på overskudskontoen. At komme væk og grine lidt af det hele.

Jeg puttede sønnen min i går, og tog så ud - drengen vågnede en enkelt gang hvor far måtte trave frem og tilbage i stuen, men da jeg kom hjem og drengen (selvfølgelig) vågnede igen...så havde jeg overskud til at pusle om den lille fyr, der hurtigt fandt ro i mors arme.

Jeg ku have skrevet det du skriver...ordret!!!! Skræmmende,men rart at vide, at man ikke er alene

Dorthe, mor til Runa 35 uger

Anmeld

29. januar 2011

PernilleB

morethanperfect skriver:

Puuh .. Sender lige 

Vi er lige kommet over Oscar 3. og han er helt umulig og skriger vildt når han er i dem . Det er rigtig hårdt !

ja den 3. var grim her osse... men 4eren var meget hurtigt ovre...

Anmeld

29. januar 2011

morethanperfect

PernilleB skriver:

ja den 3. var grim her osse... men 4eren var meget hurtigt ovre...

Håber også bare 4. bliver hurtigt her !

Anmeld

30. januar 2011

PernilleB

morethanperfect skriver:

Håber også bare 4. bliver hurtigt her !

krydser fingre for dig...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.