Kørepose eller ej?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. januar 2011

Fru'Rugaard

Baagøe skriver:

Jeg har brugt min voksipose til lift, kørepose, dyne og legetæppe, så her fungerer den faktisk som en 4i1 Jeg ville ikke havde undværet den for enhver pris, da jeg synes den er genial

Okay, smart men, koster de ikke 500,- ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. januar 2011

Pige2009

Fru'Rugaard skriver:

Okay, smart men, koster de ikke 500,- ?

Jo 500 kr. og opefter. Jeg har set Bilkas på tilbud til 419,- men det er en rigtig god investering, når man kan bruge den til så meget. I kan bruge den til alle 4 ting til barn nr. 2 også

Anmeld

30. januar 2011

Fru'Rugaard

Baagøe skriver:

Jo 500 kr. og opefter. Jeg har set Bilkas på tilbud til 419,- men det er en rigtig god investering, når man kan bruge den til så meget. I kan bruge den til alle 4 ting til barn nr. 2 også

Ja, det er jo det- men mon ikke de bliver billigere næste vinter? vinteren er jo snart ovre

Anmeld

30. januar 2011

slettet_7530

Fru'Rugaard skriver:

Vi købte en klapvogn i starten af måneden, og fik af vide at vi ikke behøvede at købe kørepose, fordi at forlæderet var fint nok, men hvis vores datter skulle sove i klapvognen, så skulle hun nok lige have et tæppe over.
Min datter er nu blevet syg, snottet, hoster og har feber.
Vi gik med klapvogen i onsdags, hvor hun havde et tæppe over sig og selvfølgelig forlæderet.
Mit spørgsmål er så: Tror i at hun er blevet syg fordi at hun ikke har været "pakket" godt nok ind? eller pågrund af dagplejestart?
Vi fik jo af vide at forlæderet var nok - Og er det ikke spild af penge at købe en nu? om et par måneder er vinteren jo nok ovre.
Håber på lidt hjælp

Rikke - Mor til Maja på 10 mdr.

Hun kan ikek nå at være blevet forkølet fra onsdag til idag, man bliver smittet 2-3 uger før det bryder ud, så hun ville nok være blevet forkølet alligevel.

Jeg ville nok investere i en uldpose

Anmeld

30. januar 2011

Fru'Rugaard

Albertesmor skriver:

Hun kan ikek nå at være blevet forkølet fra onsdag til idag, man bliver smittet 2-3 uger før det bryder ud, så hun ville nok være blevet forkølet alligevel.

Jeg ville nok investere i en uldpose

Hun er blevet smittet i dagplejen tror jeg- for har fået af vide at de andre børn også har været syge.
Men der har hun altså kun gået i 14 dage, og det startede så småt op i torsdags.

Anmeld

30. januar 2011

slettet_7530

Fru'Rugaard skriver:

Hun er blevet smittet i dagplejen tror jeg- for har fået af vide at de andre børn også har været syge.
Men der har hun altså kun gået i 14 dage, og det startede så småt op i torsdags.

Jeg tror også det er mere sansynligt at hun er blevet smittet i dp end på køreturen i onsdags

Anmeld

30. januar 2011

bullerbassen

Fru'Rugaard skriver:

Vi købte en klapvogn i starten af måneden, og fik af vide at vi ikke behøvede at købe kørepose, fordi at forlæderet var fint nok, men hvis vores datter skulle sove i klapvognen, så skulle hun nok lige have et tæppe over.
Min datter er nu blevet syg, snottet, hoster og har feber.
Vi gik med klapvogen i onsdags, hvor hun havde et tæppe over sig og selvfølgelig forlæderet.
Mit spørgsmål er så: Tror i at hun er blevet syg fordi at hun ikke har været "pakket" godt nok ind? eller pågrund af dagplejestart?
Vi fik jo af vide at forlæderet var nok - Og er det ikke spild af penge at købe en nu? om et par måneder er vinteren jo nok ovre.
Håber på lidt hjælp

Rikke - Mor til Maja på 10 mdr.

Jeg har lige købt en varm køre pose til vores - mente nu heller ikke det var nødvendigt.

Men må sige jeg har ombestemt mig - syntes at det er skønt lige og putte Silas ned i den når vi er ude og gå.

Han har godt nok flyverdragt på men før brugte jeg et tæppe og det var ski lidt bøvlet

Nu kan den også bruges til foråret når han får jakke på men måske stadigvæk er for koldt at sidde stille uden nået på.

Anmeld

30. januar 2011

Fru'Rugaard

bullerbassen skriver:

Jeg har lige købt en varm køre pose til vores - mente nu heller ikke det var nødvendigt.

Men må sige jeg har ombestemt mig - syntes at det er skønt lige og putte Silas ned i den når vi er ude og gå.

Han har godt nok flyverdragt på men før brugte jeg et tæppe og det var ski lidt bøvlet

Nu kan den også bruges til foråret når han får jakke på men måske stadigvæk er for koldt at sidde stille uden nået på.

Okay, jeg overvejer det også stærkt.
men, vi bruger bare ikke klapvognen særlig meget.
vi bor på en gård, så det er kun hvis jeg skal på shopping, eller ind til byen alene med maja.
Det er os lidt derfor at jeg tænker om det ikke bare er spild af penge

Anmeld

30. januar 2011

bullerbassen

Fru'Rugaard skriver:

Okay, jeg overvejer det også stærkt.
men, vi bruger bare ikke klapvognen særlig meget.
vi bor på en gård, så det er kun hvis jeg skal på shopping, eller ind til byen alene med maja.
Det er os lidt derfor at jeg tænker om det ikke bare er spild af penge

ja det er jo så det - men skal du nu ud og gå i byen er den rar & have , men det er jo et vurdering spørgsmål

Jeg købte en brugt på DBA, så er det ikke helt spildt

Anmeld

30. januar 2011

Fru'Rugaard

bullerbassen skriver:

ja det er jo så det - men skal du nu ud og gå i byen er den rar & have , men det er jo et vurdering spørgsmål

Jeg købte en brugt på DBA, så er det ikke helt spildt

Nej, det er rigtig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.