Kørepose eller ej?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.467 visninger
35 svar
0 synes godt om
29. januar 2011

Fru'Rugaard

Vi købte en klapvogn i starten af måneden, og fik af vide at vi ikke behøvede at købe kørepose, fordi at forlæderet var fint nok, men hvis vores datter skulle sove i klapvognen, så skulle hun nok lige have et tæppe over.
Min datter er nu blevet syg, snottet, hoster og har feber.
Vi gik med klapvogen i onsdags, hvor hun havde et tæppe over sig og selvfølgelig forlæderet.
Mit spørgsmål er så: Tror i at hun er blevet syg fordi at hun ikke har været "pakket" godt nok ind? eller pågrund af dagplejestart?
Vi fik jo af vide at forlæderet var nok - Og er det ikke spild af penge at købe en nu? om et par måneder er vinteren jo nok ovre.
Håber på lidt hjælp

Rikke - Mor til Maja på 10 mdr.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. januar 2011

LinLin

Vi købte en klapvogn i starten af måneden, og fik af vide at vi ikke behøvede at købe kørepose, fordi at forlæderet var fint nok, men hvis vores datter skulle sove i klapvognen, så skulle hun nok lige have et tæppe over.
Vi gik med klapvogen i onsdags, hvor hun havde et tæppe over sig og selvfølgelig forlæderet.
Mit spørgsmål er så: Tror i at hun er blevet syg fordi at hun ikke har været "pakket" godt nok ind? eller pågrund af dagplejestart?
Vi fik jo af vide at forlæderet var nok - Og er det ikke spild af penge at købe en nu? om et par måneder er vinteren jo nok ovre.
Håber på lidt hjælp

hvad han er blevet syg af er jo ikke til at vide for os

Jeg ville købe en - det bliver jo vinter igen

De jeg har/har haft kunne det øverste lynes helt af, så det bliver en slags underlag/rygpude!

Anmeld

29. januar 2011

L-Mortil3

Liam har aldrig brugt kørepose i klapvognen, her i vinters har han haft hans flyverdragt på, siddet på lammeskind og så med overlædderet på. Han er ikke blevet syg af det.

Derimod er han blevet syg af dagplejen TIT

Anmeld

29. januar 2011

Fru'Rugaard

DAs mor skriver:

hvad han er blevet syg af er jo ikke til at vide for os

Jeg ville købe en - det bliver jo vinter igen

De jeg har/har haft kunne det øverste lynes helt af, så det bliver en slags underlag/rygpude!

Ja, det er jo rigtigt, men de sagde jo i kære børn, at selvom det blæste, var forlæderet nok
P.s - det er hun jeg har, ikke en han

Anmeld

29. januar 2011

Fru'Rugaard

Line&Liam skriver:

Liam har aldrig brugt kørepose i klapvognen, her i vinters har han haft hans flyverdragt på, siddet på lammeskind og så med overlædderet på. Han er ikke blevet syg af det.

Derimod er han blevet syg af dagplejen TIT

Okay, men hun er heller ikke kold eller noget, når vi har gået med klapvognen- jeg har godt nok et lammeskind, men kan hun så godt få seler på, når jeg ligger den i?

Anmeld

29. januar 2011

L-Mortil3

Fru'Rugaard skriver:

Okay, men hun er heller ikke kold eller noget, når vi har gået med klapvognen- jeg har godt nok et lammeskind, men kan hun så godt få seler på, når jeg ligger den i?

Det kan Liam godt i hvert fald Ved ikke om vores vogns seler er anderledes

Anmeld

29. januar 2011

Fru'Rugaard

Line&Liam skriver:

Det kan Liam godt i hvert fald Ved ikke om vores vogns seler er anderledes

Det må jeg lige prøve
Tak for svar

Anmeld

29. januar 2011

LinLin

Fru'Rugaard skriver:

Ja, det er jo rigtigt, men de sagde jo i kære børn, at selvom det blæste, var forlæderet nok
P.s - det er hun jeg har, ikke en han

Undskyld - har to drenge

Anmeld

29. januar 2011

Valle81

Fru'Rugaard skriver:

Håber på lidt hjælp

Hejsa:0)

Jeg har sådan en sleebee voksi kørepose tingest fra Bilka, som jeg ikke bruger.

Hvis du er int. så kan du købe den til god pris:0)

Anmeld

29. januar 2011

LauraLW

Jeg er stor tilhænger af køreposer! :-) de kan som regel lynes fra hinanden til de lidt varmere dage OG de har huller til klapvognsselen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.