ARGH... lorte hund (nabo):S

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. januar 2011

Caroline86

Mussi30 skriver:

Jeg er desværre også ejer af en hund, der gør konstant

Men jeg er helt enig med de andre, gå over og snak med hende. Det kan jo være at hun overhovedet ikke har tænkt over det

Og man kommer som regel altid langt med en god tone

normalt har jeg intet imod at den gør, for det skræmmer bøllerne væk

Og hunden er noget så dejlig, så normalt hidser jeg mig ikke op over det... heller ikke om aftenen når Laura er puttet!

Kun lige der når den står 2 meter fra hende og gør.. ihh!!!

Men ja.. en snak er vejen frem og det ved jeg jo egentlig også godt.. tror bare lige jeg skulle lukke lidt damp ud, herinde

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. januar 2011

Caroline86

Eva. skriver:

Det lyder som en god plan...for hun kan jo ikke vide noget hvis ikke man lige siger det til hende... jeg ville i hvert fald ikke selv blive sur, tværtimod, så må og skal vi da tage hensyn til hinanden..

ja nemlig.. vi bor jo klods op og ned af hinanden (hvilket vi jo heller ikke var vant til da vi boede i Gjern)!

Pudser Daniel på hende senere i dag

Anmeld

29. januar 2011

sorgenfrei

Hej.

Istedet for at rase derhjemme, synes jeg da bestemt at du skulle tage en venlig snak med din nabo. Som andre har sagt, så er det jo hendes have og bestemme kan du ikke, men muligheden er da stor for, at hun på ingen måde er interesseret i at genere dig og gerne vil prøve at hjælpe. Kan det ikke lade sig gøre, så er du jo bare nødt til at finde dig i det, ligeså meget som hun må finde sig i evt at blive vækket om natten af babygråd. (så du bor i rækkehus. Det har jeg også og der var meget lydt)

Men venlig og ærlig kommunikation er bestemt vejen frem. Håber du finder en løsning

Anmeld

29. januar 2011

Aves.

Caroline86 skriver:

ja nemlig.. vi bor jo klods op og ned af hinanden (hvilket vi jo heller ikke var vant til da vi boede i Gjern)!

Pudser Daniel på hende senere i dag

Perfekt...skriver du lige en melding om hvordan det gik..

Anmeld

29. januar 2011

Caroline86

Eva. skriver:

Perfekt...skriver du lige en melding om hvordan det gik..

det akn du tro jeg skal gøre

Anmeld

29. januar 2011

Aves.

Caroline86 skriver:

det akn du tro jeg skal gøre

Super... håber det er en forstående hundejernabodame...

Anmeld

29. januar 2011

Mormilla

Jeg synes at du skal tage en snak med hende. Fordi det kan jo ikke passe at hun ikke kan holde hunden inde i de par timer...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.