Jeg skal bare af med noget vrede her...
Laura sover rigtigt dårligt for tiden pga en masse bisser der driller hende (de 2 af dem er brudt igennem nu).
Jeg har ENDELIG fået hende til at sove ude i vognen på "bagsiden" af huset (der er have/terassen på begge sider).
Vi bor i rækkehus og vores ene nabo har hund som gør HVER gang der går nogen forbi... Nu har hun så lige valgt at lukke dyret ud - på samme side som Laura står -så den lige kunne gø igennem 
Arhmen jeg er SÅ træt af det... Hvorfor kan hun så ikke lukke den ud på den anden side af huset og gø 
Stakkels Laura vågner altid når den står derude og gør 
Er det for meget "forlangt" at hun holder den indenfor de 2x1 time om dagen lørdag/søndag? og ofte er vi hos mine forældre om søndagen så for det meste er det kun lørdag hun står herude og sover...
Vi har ikke sagt det direkte til naboen, men vi har hentydet til det og hun VED hvornår Laura sover derude. Vognen står ikke derude uden baby i, så det er ret nemt at se...
Jeg kan rigtigt godt lide vores nabo. Og hendes hund er skide sød... Det er bare så træls at hun ikke lige kan tage det hensyn 
ØV...
Fik hende heldigvis til at sove igen...
knus Caroline
Anmeld