Gravid i hele 3 dage og nu er det slut...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. januar 2011

Lotus86

Åhh nej altså, det jeg virkelig virkelig ked af at høre, det bare slet ikke fair

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. januar 2011

klmf

Ej, kæmpe trøstekrammer til dig, hvor er det synd....

Anmeld

29. januar 2011

mortil3trustrup

Chalala85 skriver:

Ja som nogen af jer ved har jeg testet positiv... hertil morgen fik jeg de samme smerter som sidste år da jeg fik en SA... nu bløder jeg.. har kontaktet lægevagten og den er god nok.. endnu en SA til mig... tak for lort... tak fordi jeg fik håbet i 3 dage.. Tak fordi jeg virkelig troede på det igår og gik glad i seng.. for nu var det vores tur.. NOT snydt igen... orker det sku ikke mere. Lort på Lot konstant!!!!!

Du får lige en KÆMPE  for det er hvad man har brug for i den situation. Det er aldrig fedt at miste på den måde. Og det er utrolig hårdt for nu havde man lige glædet sig så meget. Håber i får snakket om det hjemme. Det er ikke godt at gå med det alene.

Anmeld

29. januar 2011

Loa

Ej søde pus..... Hvad er det for noget......

Det var da bare ikke fair, at det sluttede igen......

Kæmpe  til jer......

Det MÅ da snart være jeres tur til at få en bebs, og ikke de SA hele tiden.....

Anmeld

29. januar 2011

Lisbeth1985

Chalala85 skriver:

Ja som nogen af jer ved har jeg testet positiv... hertil morgen fik jeg de samme smerter som sidste år da jeg fik en SA... nu bløder jeg.. har kontaktet lægevagten og den er god nok.. endnu en SA til mig... tak for lort... tak fordi jeg fik håbet i 3 dage.. Tak fordi jeg virkelig troede på det igår og gik glad i seng.. for nu var det vores tur.. NOT snydt igen... orker det sku ikke mere. Lort på Lot konstant!!!!!

Hvor er det unfair, at du skal igennem det igen Jeg håber snart, at en ny lille spire finder vejen til dig!

Mange varme tanker og kram fra Lisbeth

Anmeld

29. januar 2011

Chalala85

Jeg giver lige alle jer søde piger et fælles tusind tak, har ikke rigtig overskud til mere lige nu...

Er helt nede i kælderen og ja så sker der en masse andet som jeg er uforstående over for

Tak for kram og støtte... det varmer altsammen utrolig meget

Anmeld

29. januar 2011

Sof

Det er jeg ked af at høre 

Stort  herfra

Anmeld

29. januar 2011

Kruse90

Det er jeg ked af at høre Det må være hårdt.
Sender en masse tanker og kram til jer

Anmeld

29. januar 2011

Frøken J.

Chalala85 skriver:

Åh nej, det gør mig VIRKELIG ondt!! Der er slet intet jeg kan sige for at trøste dig, men jeg sender dig en masse tanker og kram 

Anmeld

29. januar 2011

Chalala85

endnu engang tak for alle de kærlige tanker og kram.. har fået en smuk buket af manden samt chokolade og et dejlig kort. Dagen står i sofaens tegn og en gang diner fra pizzamanden....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.